;
coinex

جزئیات جدیدی از اوپو رنو 7 (Oppo Reno 7) لو رفت

پس از انتشار رندرهای سری رنو 7، حالا جزئیات جدیدی از اوپو رنو 7 منتشر شده است که اطلاعات قبلی را نقض می کند و قیمت ها را نیز فاش می سازد.

جزئیات سری اسمارت فون‌های کمپانی اوپو همیشه پیش از عرضه رسمی فاش می‌شوند. حالا علاوه بر مشخصات فنی گوشی جدید این کمپانی، قیمت آن نیز افشا شده است. با ما همراه باشید تا مروری بر اوپو رنو 7 داشته باشیم.

ماه پیش بود که مشخصات کلیدی سری رنو 7 منتشر شد. طبق گزارشات منتشر شده قرار است که اوپو از سری جدید گوشی‌های خود در اواخر سال جاری رونمایی نماید. حالا پیش از عرضه این سری، یکی از افشاگران اطلاعات تکمیلی این اسمارت فون‌ها را منتشر نموده که با هم می‌خوانیم.

جزئیات جدیدی از اوپو رنو 7

سری رنو 7 از بهترین گوشی های اوپو هستند که قرار است در اواخر سال میلادی جاری پا به میدان بگذارند. اکنون دیجیتال چت استیشن مانند همیشه در توئیتر خود به افشاگری پرداخته است. اطلاعات جدید برخی از مشخصات منتشر شده قبلی را زیر سوال می‌برد.

جزئیات جدیدی از اوپو رنو 7

مدتی پیش در خصوص رندرهای اوپو رنو 7 در تکراتو مطالبی را خواندیم. حالا مشخصات فنی کامل و قیمت آن مشخص شده است. حالا می‌دانیم که رنو 7 دارای چهار عضو است. این سری دارای چهار عضو به نام های رنو 7، رنو 7 پرو، رنو 7 پرو پلاس و یک مدل اقتصادی‌تر با پسوند SE است.

تمامی این اعضا مجهز به نمایشگری با نرخ تازه سازی 90 هرتزی هستند و نوع پنل آنها نیز آمولد خواهد بود. دیجیتال چت استیشن اشاره کرده است که رنو 7 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 778 جی است. دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسلی است و انرژی مورد نیازش را یک باتری 4500 میلی‌آمپری تامین می‌کند و همراه آن شارژر سریع 60 واتی نیز عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که کمپانی اوپو برای نسخه استاندارد و SE به سراغ تراشه‌های هلیوی مدیاتک برود. همچنین در این مدل‌ها از باتری 4500 میلی‌آمپری با فست شارژر 33 واتی استفاده خواهد شد. وزن مدل استاندارد 171 گرم است.

نسخه گران قیمت این سری، رنو 7 پروپلاس نیز یک باتری 4500 میلی‌آمپری با شارژری 65 واتی خواهد داشت و وزن آن 180 گرم است. قلب تپنده مدل پرو پلاس، دایمنسیتی 1200 خواهد بود و وضوح دوربین عریض این اسمارت فون 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

قیمت مدل‌های مختلف این گوشی نیز 2999 یوان شروع می‌شود و تا 4799 یوان خواهد رسید. اوپو رنو 7 گر چه از برند اوپو است اما می‌تواند از جمله بهترین گوشی های میان رده 2021 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از اوپو رنو 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر