;
coinex

رندرهای گلکسی S21 FE منتشر شد

اخیرا رندرهای گلکسی S21 FE منتشر شده و پیش تر نیز برخی از مشخصات کلیدی این اسمارت فون منتشر شده بود که طراحی ظاهری آن را نشان می داد.

همین چند روز پیش بود که در خصوص گلکسی S21 FE صحبت کردیم و برخی از اطلاعات منتشر شده آن را بیان نمودیم. حالا رندرهای این اسمارت فون بالارده منتشر شده و طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد. این گوشی یحتمل سال 2022 رونمایی خواهد شد.

طی هفته‌های اخیر اطلاعات بی‌شماری از گلکسی S21 FE تحت عنوان شایعه یا واقعیت منتشر شده است و تا بدین جای کار اطلاعات و مشخصات فنی و کلیدی این اسمارت فون را می‌دانیم اما اکنون قصد داریم به طراحی ظاهری آن بپردازیم.

رندرهای گلکسی S21 FE

پیش‌تر درباره مشخصات فنی گلکسی S21 FE مطالبی را منتشر کردیم. این گوشی دارای پنل سوپر آمولد 6.4 اینچی است. نرخ نوسازی در این صفحه نمایش 120 هرتز است و در مرکز آن نمایشگر شاهد تعبیه یک محل برای قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم.

رندرهای گلکسی S21 FE

حسگر اثر انگشت اپتیکال این دستگاه خوشبختانه زیر نمایشگر قرار گرفته و در پنل پشتی ماژول دوربین سه گانه واقع شده است. گلکسی S21 FE دارای یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و دیگر دوربین‌های آن فوق عریض و عمق سنج خواهند بود.

این اسمارت فون قرار است که با تراشه‌های مختلف و بسته به منطقه مورد نظر شما عرضه شود و کاربران می‌توانند یا نسخه اسنپدراگون 888 و یا اگزینوس 2100 را تهیه نمایند. احتمال زیاد در ایران شاهد نسخه اگزینوس 2100 هستیم. حداکثر رم این گوشی 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن 256 گیگابایت است.

انرژی مورد نیاز این اسمارت فون را یک باتری 4500 میلی‌آمپری تامین می‌کند. همچنین گلکسی S21 FE مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه جانبی خواهد بود. اگر این اسمارت فون در سال جاری عرضه شود در لیست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 قرار می‌گبرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر