coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال کیپ نتورک یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP): Keep یک شبکه تشویقی برای ذخیره و رمزگذاری داده های خصوصی در بلاک چین عمومی است. این شبکه از محفظه های خارج از زنجیره برای داده های خصوصی شناخته شده به عنوان ذخیره سازی ساخته شده است، در حالی که کد کار KEEP این امکان را برای شما فراهم می کند که کاملاً بدون مجوز باشید. Keep مشکل اصلی جلوگیری از پذیرش بلاک چین را حل می کند: اینکه داده های بلاک چین عمومی عمومی هستند. با Keep، توسعه دهندگان سرانجام می توانند برنامه های کاملاً غیر متمرکز بسازند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال کیپ نتورک (KEEP)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز کیپ نتورک (KEEP) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز کیپ نتورک (KEEP) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت کیپ نتورک (KEEP) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت کیپ نتورک (KEEP)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز کیپ نتورک (KEEP) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز کیپ نتورک (KEEP) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت کیپ نتورک (KEEP) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

tBTC، پل بیت کوین بر روی اتریوم، اولین برنامه ای است که در بالای شبکه Keep ساخته شده است. این یک پروژه منبع باز است که توسط گروه هایی از جمله Keep ،Summa و Cross-Chain Group پشتیبانی می شود.

tBTC یک توکن ERC-20 با پشتیبانی کامل بیت کوین است که به قیمت بیت کوین وابسته است. این امر باعث می شود که دارندگان بیت کوین در بلاک چین اتریوم عمل کنند، به اکوسیستم DeFi دسترسی داشته باشند و با بیت کوین خود درآمد کسب کنند.

KEEP نشانه اصلی کار شبکه با سود و مدل کاهش است. این مقاومت sybil را فراهم می کند که به شبکه Keep اجازه می دهد در برابر سانسور مقاوم و بدون مجوز باشد. از KEEP می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • شبکه Keep و tBTC را از طریق شرط بندی ایمن کنید.
  • چراغهای تصادفی و گره های ECDSA را در شبکه اجرا کنید.
  • tBTC را شبیه به اجرای یک گره کامل اجرا کنید. سهامداران KEEP با اتصال ETH می توانند نقش بزرگتری به عنوان امضاکنندگان tBTC ایفا کنند.
  • برای ارائه خدمات در شبکه هزینه دریافت کنید.

کیپ نتورک در سال 2017 توسط Matt Luongo و Corbin Pon، کهنه کاران صنعت رمزنگاری که قبلاً برنامه پاداش بیت کوین Fold را تاسیس کردند، تاسیس شد.

از حمایت کنندگان اولیه شبکه Keep می توان به Polychain ، Andreessen Horowitz ، Draper Associates ، Paradigm ، Fenbushi ، A.Capital ، Collaborative Fund و ParaFi اشاره کرد.

در پروژه Keep بیش از 20 کارمند شامل مهندسانی با تجربه عمیق در ریاضیات مجازی و رمزنگاری و رهبری تجاری از روزهای تاسیس ConsenSys مشغول به کار هستند.

Keep دارای ظروف خارج از زنجیره ای برای داده های خصوصی به نام ذخیره کننده است که به قراردادهای هوشمند تعامل عمیقی با داده های خصوصی می دهد بدون این که شفافیت یا قابلیت حسابرسی به خطر بیفتد. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، به خرید مقداری بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری از بیت کوین خود را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را به هر مقداری از ارز دیجیتال دش خرید و فروش کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال کیپ نتورک (KEEP) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر