;
coinex

تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 تی مشخص شد

تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 تی مشخص شد. امروز در تکراتو قصد داریم تا کمی درباره این موبایل توضیح دهیم و تاریخ انتشار این موبایل را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

ردمی، یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی ، ماه گذشته سه گوشی هوشمند جدید سری ردمی نوت 11، شامل نوت 11 و نوت 11 پرو و نوت 11 پروپلاس را رونمایی کرد. این محصولات فعلا فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند و براساس شایعات، نسخه‌ی اسنپدراگون این سه گوشی در سه‌ماهه‌ی اول سال 2022 به بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.بااین‌حال، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که عرضه‌ی جهانی این محصولات در ماه جاری آغاز خواهد شد؛ زیرا گفته شده ردمی گوشی نوت 11 تی 5G را 30 نوامبر در هند عرضه خواهد کرد.

تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 تی مشخص شد

ردمی نوت 11 تی 5G درواقع نسل جدید ردمی نوت 10 تی 5G خواهد بود که ماه جولای در هند با نام پوکو ام 3 پرو 5G معرفی شد. براساس مشخصات فاش‌شده از این دستگاه، می‌توان انتظار داشت که نام تجاری آن به پوکو ام 4 پرو 5G تغییر خواهد کرد. این در حالی است که گوشی یادشده خود درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ردمی نوت 11 بوده که فقط به دوربین بهتری مجهز شده است.

مشخصات و ویژگی‌های احتمالی سری شیائومی 11 تی

شیائومی در رویداد هفته آینده خود، دو گوشی جدید را با نام‌های شیائومی 11 تی و شیائومی 11 تی پرو معرفی خواهد کرد. طبق رندرهایی که تاکنون فاش شده، هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه بوده و یک حفره دوربین در قسمت بالا و مرکز نمایشگر خواهند داشت.

انتظار می‌رود شیائومی در 11 تی و 11 تی پرو از سبک طراحی مشابه با سری می 11 ایکس استفاده کند، با این حال، طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی‌های جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی ماژول دوربین بزرگتری خواهند داشت. علاوه بر این، اشاره شده که هر دو دستگاه از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت بدنه خود برخوردار خواهند بود.

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۱ تی 5G را نیز اعلام کرده است. بدین‌ترتیب، انتظار می‌رود این محصول با تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ و نمایشگر Full HD پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی روانه‌ی بازار شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد.

این گوشی هوشمند احتمالا به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و در سه مدل روانه‌ی بازار خواهد شد: ۱. مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی؛ ۲. مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی؛ ۳. مدل محهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی.

ردمی نوت ۱۱ تی 5G از سه‌ دوربین پشتی بهره خواهد برد و دوربین سلفی‌اش نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. لنز اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض نیز درکنار آن تعبیه شده است. نکته‌ی دیگر اینکه این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، استارداست، مشکی مات و آبی عرضه خواهد شد؛ اما قیمتش هنوز مشخص نیست.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 تی چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر