;
coinex

هوآوی پی 50 پرو (Huawei P50 Pro) دسامبر از راه می رسد

بالاخره پس از مدت ها انتشار به نظر می رسد که کمپانی هوآوی قصد دارد از هوآوی پی 50 پرو (Huawei P50 Pro) رونمایی نماید و سپس به عرضه آن اقدام نماید.

ماجرای به گل نشستن هوآوی را بارها خوانده‌ایم و می‌دانیم که این کمپانی پرشور و سرشار از رقابت به یکباره میدان را به اجبار ترک کرد و اکنون گاهی اوقات از سری محصولات خود رونمایی می‌نماید. هوآوی پی 50 و دیگر اعضای آن، از جمله اسمارت فون‌هایی هستند که مدت هاست منتظرشان هستیم.

حالا گزارشات جدید نشان می‌دهند که سری هوآوی پی 50 قرار است در اواخر دسامبر با تراشه‌های پرچمدار کوالکام و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی از راه برسند و این خبر خوبی برای طرفداران این برند است. سری هوآوی از جمله پرچمداران هوآوی هستند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

هوآوی پی 50 پرو (Huawei P50 Pro)

گوشی‌های دو سری پی 50 و پی 50 پرو حوالی جولای معرفی شدند و مشخصات فنی آنها را به تفصیل دیدیم. این سری از پرچمداران هوآوی می‌توانند جزو بهترین گوشی های هوآوی قرار بگیرند. پی 50 پرو قرار است که با دو تراشه کرین 9000 و اسنپدراگون 888 عرضه شود.

هوآوی پی 50 پرو (Huawei P50 Pro)

در جدیدترین اخبار منتشر شده، می‌خوانیم که هوآوی قرار است پی 50 را با تراشه اسنپدراگون 888 به زودی عرضه نماید. یکی از افشاگران نزدیک به این کمپانی تاریخ انتشار حدودی این دستگاه را منتشر کرده است. حالا قرار است که اواخر دسامبر زمانی باشد که هوآوی بزرگ از پرچمدارش رونمایی و عرضه می‌کند.

متاسفانه همان‌طور که می‌دانیم، قرار نیست نسخه فایوجی این دو مدل عرضه شود بلکه با مودم فورجی در دسترس قرار می‌گیرند. حالا تحریم‌های ایالات متحده روی نوع مودم اسمارت فون‌های این شرکت چینی تاثیر گذاشته است.

به نظر می رسد قیمت نسخه‌های مختلف این گوشی به ترتیب ذیل باشد:

  • نسخه 128 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم، 937 دلار
  • نسخه 256 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم، 1016 دلار
  • مدل 512 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم، 1172 دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی پی 50 پرو (Huawei P50 Pro) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر