;
coinex

گوشی اوپو A95 با اسنپدراگون 662 رسما معرفی شد

گوشی اوپو A95 با سیستم روی تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 و تکنولوژی شارژ سریع رسما رونمایی شد.

شرکت چینی اوپو، هفته قبل با انتشار تصویری از گوشی اوپو A95، قدرت این گوشی را به رخ کشید. حالا بعد از یک هفته، این گوشی رسما رونمایی شده و با توجه به مشخصاتی که دارد، قطعا به یکی از بهترین گوشی‌های اوپو و بهترین گوشی‌های 2021 تبدیل خواهد شد.

اوپو A95 یک گوشی 4G است و از این نظر با گوشی اوپو A95 5G که پیش از این راه‌اندازی شد، تفاوت دارد.

گوشی اوپو A95 با اسنپدراگون 662 رسما معرفی شد

مشخصات گوشی اوپو A95

گوشی اوپو ای 95 فورجی از لحاظ مشخصات ظاهری به نسخه فایوجی شباهت دارد؛ اما در مشخصات سخت‌افزاری متفاوت هستند. اوپو A95 فایوجی از نمایشگر 6.43 اینچی با پنل آمولد و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. برای تامین قدرت و پردازش قابلیت‌های اجرایی هم یک سیستم روی تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 برای این موبایل در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این گوشی باید به رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی آن اشاره کرد.

ویژگی جالب و رده‌بالای نسخه فایوجی اوپو ای 95 این است که به اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز شده است. اما درباره مشخصات دوربین آن باید گفت که یک لنز 16 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر قرار گرفته که برای عکاسی سفلی در نظر گرفته شده است.

در پنل پشتی هم یک ماژول دوربین با سه لنز را مشاهده می‌کنید؛ یک لنز 48 مگاپیکسل اصلی در کنار لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، تنظیمات این دوربین را تشکیل می‌دهند.

سیستم‌عامل، قیمت و رنگ‌بندی

گوشی OPPO A95 به سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری ColorOS 11.1 مجهز است. یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی هم در زیر قاب پشتی تعبیه شده که گوشی را تا چندین ساعت روشن نگه می‌دارد و کاربر را از شارژ مکرر بی‌نیاز می‌کند. این باتری همچنین به تکنولوژی شارژ سریع 33 واتی نیز مجهز است.

این گوشی هوشمند در بازار مالزی و از طریق وب‌سایت رسمی اوپو با قیمت 1099 یوان (264 دلار) عرضه می‌شود و در تنوع رنگی مشکی و سیلور براق در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما در خصوص رونمایی رسمی از گوشی اوپو A95 با اسنپدراگون 662 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر