;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال زیکش، یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال زیکش (ZEC): Zcash یک ارز رمزنگاری شده غیر متمرکز است که بر حریم خصوصی و ناشناس بودن تمرکز دارد. از فناوری zk-SNARK برای اثبات دانش صفر استفاده می کند که به گره های موجود در شبکه اجازه می دهد تا تراکنش ها را بدون افشای اطلاعات حساس در مورد آن معاملات تأیید کنند.

برخلاف سوء تفاهم رایج، اکثر ارزهای رمزنگاری شده در بازار، از جمله بیت کوین (BTC)، ناشناس نیستند، بلکه بیشتر مستعار هستند. در حالی که آنها به صراحت هویت کاربران خود را فاش نمی کنند، هر کاربر آدرس عمومی یا آدرس خود را دارد که می توان از طریق روش های علم داده و پزشکی قانونی بلاک چین به آنها پی برد.

از طرف دیگر ، تراکنش های Zcash هنوز باید از طریق یک بلاک چین عمومی منتقل شوند ، اما برخلاف ارزهای رمزپایه مستعار، معاملات ZEC به طور پیش فرض آدرس های ارسال و دریافت یا میزان ارسال را نشان نمی دهد. با این حال، یک گزینه وجود دارد که این داده ها را برای اهداف حسابرسی یا رعایت مقررات فاش کند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال زیکش (ZEC)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز زیکش (ZEC) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز زیکش (ZEC) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت زیکش (ZEC) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت زیکش (ZEC)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز زیکش (ZEC) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز زیکش (ZEC) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت زیکش (ZEC) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال زیکش (ZEC)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

Zcash در سال 2016 توسط  متخصص امنیت رایانه و کارآفرین Zooko Wilcox-O’Hearn تاسیس شد. او همچنین بنیانگذار شرکت انتفاعی Electronic Coin Company (ECC) است که توسعه Zcash را مدیریت می کند.

Wilcox-O’Hearn بیش از 25 سال را در صنعت رمزنگاری و امنیت اطلاعات گذرانده است و در تعدادی از پروژه ها، از جمله شرکت پول الکترونیکی DigiCash که در حال حاضر منقرض شده است، نرم افزار ذخیره داده های همتا به همتا Mojo Nation و Tahoe Least-Authority File System System کار کرده است.

مزیت اصلی Zcash در ناشناس بودن آن است، که اجازه می دهد تا با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده معمولی و نام مستعار مانند بیت کوین یا اتریوم، سطح حریم خصوصی دست نیافتنی باشد.

معاملات ZEC را می توان به دو صورت ارسال کرد: شفاف و محافظ. معاملات شفاف تقریباً مشابه بیت کوین عمل می کند، کد اصلی آن Zcash بر اساس آن بود: بین آدرس های عمومی ارسال می شوند و در دفتر کل تغییر ناپذیر (بلاک چین) ثبت می شوند.

همه اطلاعات ضروری در مورد این تراکنش ها به صورت آنلاین در دسترس است، از جمله آدرس ارسال و دریافت و مبلغ ارسال شده. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال زیکش (ZEC)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار زیکش (ZEC) را که می خواهید خریداری کنید، مشخص نمایید.
  • مرحله سوم: پس از تعیین مقدار ارز، خرید خود را تکمیل نمایید.
  • مرحله چهارم: در نهایت، زیکش (ZEC) را که خریده اید به کیف پول خود منتقل کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال زیکش (ZEC) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال زیکش (ZEC)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال زیکش (ZEC) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می کند. برنامه های Trust که برای iOS و Android  طراحی شده اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است ، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود ، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ،  LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر