;
coinex

جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ فاش شد

تبلت های سری S8 سامسونگ یکی دیگر از دستگاه‌های رده‌بالای سامسونگ هستند که بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آنها در زمستان آینده هستیم. این‌بار جزئیات بیشتری درباره این تبلت‌ها فاش شده است.

سامسونگ در سال 2021 با مشکلات تامین قطعات روبرو بوده و به همین دلیل،‌ نتوانست از تبلت Galaxy Tab S8 رونمایی کند. اما خوشبختانه این مشکلات برطرف شده و نسل جدید تبلت‌های رده‌بالای سامسونگ به‌زودی کار خود را آغاز می‌کنند.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از تبلت های سری S8 سامسونگ ، هر روز اخبار بیشتری از این دستگاه‌ها به بیرون درز می‌کند و این‌بار جزئیاتی از تنوع رنگی آنها منتشر شده است.

جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ فاش شد

تنوع رنگی تبلت های سری S8 سامسونگ

بنابر گزارشی که توسط GalaxyClub منتشر شده، تبلت galaxy Tab S8 در سه تنوع رنگی به فروش می‌رسد. نسخه استاندارد و پلاس در سه گزینه رنگی و نسخه اولترا تنها در یک رنگ عرضه می‌شوند.

تبلت Galaxy Tab S8 در اندازه 11 اینچی و تبلت +Galaxy Tab S8 در اندازه 12.4 اینچی در تنوع رنگی خاکستری،‌ سیلور و رزگلد در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند؛ اما نسخه اولترا 14.6 اینچی تنها در یک گزینه رنگی خاکستری به فروش می‌رسد.

در این گزارش، اطلاعاتی بیشتری درباره تبلت‌های جدید سامسونگ فاش نشده است؛ اما اخبار دیگری که پیرامون این تبلت‌ها منتشر شده،‌ از وجود نسل بعدی تراشه‌های اگزینوس در این تبلت‌های سری S8 خبر می‌دهند.

اما این تمام ماجرا نیست؛‌ اطلاعاتی که هفته گذشته در گیک‌بنچ منتشر شده، نشان می‌دهند که این تبلت‌ها از تراشه‌های جدید اسنپدراگون 898 برخوردار می‌شوند. علاوه بر این،‌ گفته می‌شود که این تبلت‌ها از نسخه پیش‌فرض اندروید 12 پشتیبانی خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که سری تبلت‌های S8 اولین دستگاه‌هایی باشند که همراه با اندروید 12L رونمایی می‌شوند.

طراحی ظاهری این تبلت‌ها هم در برخی رندرها به تصویر کشیده شد و ناچ نمایشگر در گلکسی تب اس 8 اولترا را نشان می‌داد. اما درمجموع باید گفت که این تبلت‌ها از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به Galaxy Tab S7 خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر