;
coinex

اس 22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس در گیک بنچ رویت شد

جزئیات جدیدی از گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس 2200 در گیک‌بنچ دیده شده که از قدرت پردازش بالای این گوشی خبر می‌دهد. آیا تراشه اگزینوس رقیب اصلی تراشه‌های اپل خواهد بود؟

اخبار مختلفی درباره تاریخ رونمایی از گوشی‌های جدید سامسونگ در اوایل سال 2022 منتشر شده است. سامسونگ در ژانویه 2022 (دی) از گوشی S21 FE رونمایی می‌کند و در ماه فوریه (بهمن)‌، گوشی‌های سری گلکسی اس 22 خود را به نمایش خواهد گذاشت.

منظور از گوشی‌های سری گلکسی اس 22، نسخه استاندارد S22، نسخه +S22 یا Pro و نسخه رده بالاتر Ultra هستند که بدون شک، جزء بهترین گوشی‌های 2022 خواهند بود.

اس 22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس در گیک بنچ رویت شد

مشخصات اس 22 اولترا در گیک‌بنچ

هر سال با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچمداران سامسونگ، اخبار و شایعات پیرامون این گوشی‌ها،‌ بیشتر از همیشه به گوش می‌رسند و حالا،‌ جزئیاتی از مشخصات گلکسی S22 Ultra با تراشه اگزینوس 2200 در گیک‌بنچ فاش شده است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-S908B و مجهز به تراشه‌ای با کد s5e9925 در گیک‌بنچ رویت شد. این کد تراشه، مربوط به تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ بوده و گیک‌بنچ در آزمون‌های خود، این تراشه را به چالش کشیده است.

برخی از شایعه‌ها مدعی شدند که اس 22 اولترا سامسونگ فقط در یک نسخه با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود؛ اما فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی در برخی بازارهای محدود، با تراشه اگزینوس 2200 همراه خواهد بود.

تراشه اگزینوس 2200 از یک هسته اصلی با قدرت 2.5 GHz و سه هسته اجرایی دیگر با قدرتی بیشتر از 2.5GHz برخوردار است. این سیستم روی تراشه از چهار هسته بهره می‌برد که هرکدام از آنها،‌ قدرتی معادل 1.73GHz دارند.

اس 22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس در گیک بنچ رویت شد

تراشه اگزینوس 2200 با این تنظیمات هسته‌ای توانست در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ، به ترتیب امتیاز 691 و 3167 را کسب کند. اختلاف این امتیازها با امتیازهای تراشه A15 Bionic اپل بسیار زیاد است؛ تراشه اپل توانست امتیازهای چشم‌گیر 1332 و 4685 را به خود اختصاص دهد.

 

سایر مشخصات Galaxy S22 Ultra

این نسخه از گلکسی اس 22 اولترا که در گیک‌بنچ رویت شده، به رم 8 گیگابایتی مجهز است. گفته می‌شود که سامسونگ این گوشی را در یک نسخه با رم 12 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی نیز عرضه می‌کند. اما درباره مشخصات نرم‌افزاری این گوشی باید گفت که اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 به صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرای می‌شوند.

پیش از این، اخبار بیشتری درباره مشخصات گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ منتشر شده بود. در برخی از شایعات، به وجود تنظیمات دوربین چهارگانه اشاره شده است. همچنین گفته می‌شود که طراحی ماژول دوربین این گوشی نیز تغییر خواهد کرد. این گوشی پرچمدار از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز 12 مگاپیگسلی اولترا واید برخوردار می‌شود. تنظیمات دوربین چهارگانه گلکسی S22 Ultra به یک لنز 10 مگاپیکسلی 3x تله فوتو و یک لنز تله فوتو با قابلیت پشتیبانی از زوم اپتیکال 10X نیز مجهز می‌شود.

اس 22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس در گیک بنچ رویت شد

در نمای جلویی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ یک نمایشگر آمولد 6.8 اینچی قرار گرفته و یک سوراخ کوچک برای نصب دوربین سلفی، روی آن دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی احتمالا 10 یا 40 مگاپیکسلی خواهد بود.

در برخی تصاویر که از این گوشی منتشر شده، یک قلم اس پن نیز دیده می‌شود. حتی برخی گزارش‌ها، به وجود یک بریدگی در لبه پایینی اشاره کرده‌اند که برای قلم استایلوس در نظر گرفته شده است.

این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد و از قابلیت شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که Galaxy S22 Ultra همراه با دیگر پرچمداران سری S سامسونگ، ‌در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اس 22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ندارم

    پاسخ

    با یک حرف میگم که نه-_-
    سامسونگ عمرا همچین کاری بکنه

    پاسخ

    نظر من فقط اینه که ابن گوشی‌های مخصوص را آدمای مخصوص استفاده میکنند نه آدمای مثل من

    پاسخ