;
coinex

گوشی های تاشو آنر احتمالا با این نام تا بهار 2022 عرضه می‌شوند

گوشی های تاشو آنر با دو نوع طراحی مختلف در راه هستند. آیا این گوشی‌ها توانایی رقابت با گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 را خواهند داشت؟

آنر مدت‌هاست که از وجود یک گوشی پیشرفته با اسم کد Honor Magic X خبر داده و حالا، اخباری درباره تاریخ رونمایی گوشی های تاشو آنر به گوش می‌رسد. این گوشی‌ها در بهار 1401 رونمایی می‌شوند.

چانگان دیجیتال کینگ، یکی از افشاگرهای چینی است که از راه‌اندازی دو گوشی تاشو با برند آنر تا قبل از بهار 1401 خبر داده است. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، حداقل یک گوشی تاشوی آنر در زمستان آینده رونمایی می‌شود.

گوشی های تاشو آنر

مشخصات احتمالی گوشی های تاشو آنر

براساس اطلاعاتی که توسط این افشاگر چینی منتشر شده، باید گفت که یکی از گوشی های تاشو آنر از لولای عمومی برخوردار شده و به شکل کتاب، باز و بسته می‌شود. گوشی دیگر نیز احتمالا از لولای افقی برخوردار است و در جهت بالا و پایین، باز و بسته می‌شود.

به نظر می‌رسد که آنر در طراحی گوشی‌های تاشو خود از سبک طراحی گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 تقلید کرده است. البته برخی گزارش‌ها هم مدعی شدند که گوشی تاشوی آنر با صفحه نمایش بزرگ، ظاهری شبیه به هوآوی Mate X2 خواهد داشت. جای تعجب نیست که هنوز هم بسیاری از گوشی‌های آنر، شباهت‌هایی به طراحی کمپانی مادر، یعنی هوآوی دارند.

گوشی های تاشو آنر احتمالا به پنل‌های تاشوی BOE و Visionox مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها از یک نمایشگر 8 اینچی داخلی و یک نمایشگر 6.5 اینچی کاور برخوردار شوند.

آنر قصد داشت در پاییز سال 2020 از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کند؛ اما متاسفانه بنابر دلایل نامعلومی، برنامه‌ریزی‌های این شرکت به تعویق افتاد. هنوز هم نام دقیقی برای این گوشی‌ها مشخص نشده است. اما با توجه به اخباری که پیش از این درباره نشان تجاری آنر منتشر شده بود، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی‌های تاشو با اسم‌های آنر مجیک فولد (HONOR Magic Fold) و آنر مجیک وینگ (HONOR Magic Wing) معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص راه‌اندازی گوشی‌های آنر در بهار 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر