;
coinex

اسکی سامسونگ از اپل در طراحی گلکسی تب S8 Ultra

طرح گلکسی تب S8 Ultra با ناچ نمایشگر تایید شد. این طراحی شباهت زیادی به سبک طراحی اپل دارد که بسیاری از طرفداران سامسونگ را ناامید کرده است.

اخبار و شایعات پیرامون Galaxy Tab S8 Ultra از تابستان گذشته بر سر زبان‌ها افتاده و در هفته اخیر، از همیشه داغ‌تر شده است. اگر این تبلت به‌زودی رونمایی شود، می‌تواند رتبه بالایی را در فهرست بهترین تبلت‌های 2021 به خود اختصاص دهد.

به‌تازگی رندرهایی از این گوشی منتشر شده که وجود ناچ نمایشگر در این تبلت را تایید می‌کند؛ طرحی که مشابه آن را در مک بوک‌های امسال اپل دیده بودیم.

مشخصات گلکسی تب S8 Ultra

آیس یونیورس، افشاگر معروف با انتشار رندر گلکسی تب S8 Ultra تایید کرده است که این دستگاه به ناچ نمایشگر مجهز خواهد شد. بدین‌ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که تصویر بالا، همان طرح نهایی تبلت 2022 سامسونگ باشد.

رندر گلکسی تب S8 Ultra
رندر گلکسی تب S8 Ultra

اما خبر خوب این است که دو لنز دوربین در این ناچ تعبیه شده و یکی از آنها، از نوع اولترا واید است. این دوربین سلفی از ثبت ویدیو با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که دوربین‌های اصلی در پنل پشتی تبلت نیز از همین ویژگی برخوردار باشند. خبر خوب دیگر این است که ناچ نمایشگر در این تبلت، کوچک‌تر از ناچ موجود در مک‌بوک است.

اخیرا جزئیاتی از مشخصات گلکسی Tab S8 Ultra در گیک‌بنچ فاش شده که از وجود تراشه اسنپدراگون 898 در این تبلت خبر می‌دهد. تبلت پرچمدار سامسونگ همچنین به پردازنده گرافیکی آدرنو 730 و رم 8 گیگابایتی مجهز شده است. نسخه Ultra از سری تبلت‌های Tab S8 سامسونگ در آزمون‌های تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ، امتیاز 1215 و در آزمون‌های چند هسته‌ای، امتیاز 3159 را دریافت کرد.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به نمایشگر 14.6 اینچی با رزولوشن 1848×2960، باتری 11500 میلی‌آمپرساعت و دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شباهت Galaxy Tab S8 Ultra با مک‌بوک اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر