;
coinex

API پیشخان بازار در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

API پیشخان بازار در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. روابط عمومی بازار اعلام کرد توسعه دهندگان این پلتفرم اکنون می‌توانند برای انجام فرآیند مدیریت برنامه و بازی خود از «API پیشخان بازار» استفاده کنند.

«API پیشخان بازار» با هدف مکانیزه‌کردن فرآیند مدیریت برنامه و بازی در پیشخان توسعه‌دهندگان بازار توسعه پیدا کرده است. با استفاده از این قابلیت، پیشخان بازار به صورت یک API مبتنی‌ بر REST در دسترس شما قرار می‌گیرد و درنتیجه، برای انجام برخی از امور مدیریت برنامه و بازی خود نیازی به مراجعه به رابط کاربری پیشخان نخواهید داشت.

Application Programming Interface که به‌اختصار API نامیده می‌شود، یک نوع رابط سیستم‌ها یا برنامه‌های کامپیوتری است که امکان برقراری ارتباط میان دو نرم‌افزار مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از API، امکان مکانیزه‌شدن ارتباط نرم‌افزارها برای شما فراهم می‌شود و دیگر برای انجام فرآیندهای از‌پیش‌تعریف‌شده، نیازی به صرف زمان و انرژی از سوی نیروهای انسانی نخواهید داشت.

API پیشخان بازار در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

با استفاده از «API پیشخان بازار» فرآیند انتشار پیوسته و آنی (CI/CD) امکان‌پذیر می‌شود. بنابراین، می‌توانید مراحل مربوط به بارگذاری و انتشار نسخه جدید برنامه و بازی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید.

خطاهای انسانی در فرآیند مدیریت برنامه، منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد و تکرار دوباره‌ی فرآیند می‌شود. از دیگر مزیت‌های مکانیزه‌کردن فرآیند مدیریت برنامه و بازی با استفاده از API پیشخان بازار، کاهش خطاهای انسانی و جلوگیری از تکرار خطاهای مشابه است.

API پیشخان بازار

بازار اضافه کرده که با استفاده از API پیشخان، خطاهای انسانی در فرایند مدیریت برنامه کاهش می‌یابد؛ این خطاها منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد و تکرار دوباره‌ی فرایند می‌شود. در API پیشخان توسعه‌دهندگان بازار، اکنون قابلیت‌هایی ازجمله «ایجاد رهانش»، «حذف رهانش»، «افزودن بسته به رهانش» و «ارسال درخواست برای بررسی رهانش» پشتیبانی می‌شود. به‌مرور قابلیت‌های دیگری نیز به آن افزوده می‌شود. به‌علاوه توسعه‌دهندگان می‌توانند قابلیت‌های مورد نظر خود برای API پیشخان را درخواست دهند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره نوشتار ( API پیشخان بازار در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت ) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر