;
coinex

سری شیائومی Mix 5 زمستان امسال رونمایی می شود

سری شیائومی Mix 5 زمستان امسال رونمایی می شود. همچنین شیائومی سری Mix را جزو خاص‌ترین محصول خود می‌داند. با ما همراه باشید تا اطاعاتی از سری شیائومی Mix 5 را برایتان شرح دهیم.

به نقل از GizChina، سری Mix شیائومی یکی از دسته گوشی‌های خاص شیائومی است. عمده تمرکز در این گوشی‌ها، مربوط به بخش طراحی است. با گذشت سال‌ها، گوشی‌های سری Mix شیائومی همچنان با نمایشگر بدون زائده و تزاشه‌های پرچمدار ارائه می‌شوند. با این حال، پس از آن که گوشی Mi Mix 3 در سال ٢٠١٨ میلادی روانه بازار شد، یک ایراد کلی در این گوشی از سری Mix شیائومی پدیدار شده بود. با این وجود، شیائومی بالأخره توانست پس از گذشت سال‌ها نسل جدیدی از گوشی‌های سری Mix خود را معرفی کرد. نام این گوشی، شیائومی میکس ۴ است.

این گوشی، همچنان دارای طراحی بدون زائده نمایشگر بود. از سوی دیگر، فناوری دوربین سلفی درون نمایشگر CUP شیائومی، این دستگاه را از مکانیزم دوربین سلفی کشویی بی نیاز می‌کند. حال، گزارش جدیدی از شیائومی Mix 5 منتشر شده است. این گزارش، نشان می‌دهد که چه اتفاقی ممکن است در نسل بعدی گوشی‌های سری Mix رخ دهد.

سری شیائومی Mix 5

زمستان امسال رونمایی می شود

در ابتدا باید بگوییم که بازار گوشی‌های هوشمند به دلیل همه گیری کرونا، با کند شدن روند پیشرفت مواجه شده است. با این حال، گوشی Xiaomi Mix 4 از دستگاه‌های نوآورانه شیائومی محسوب می‌شود. این اتفاق، از سرمایه گذاری کلان ٧٧.۴ میلیون دلاری شیائومی نشئت می‌گیرد. همچنین این کمپانی، توانسته است یک فناوری نوآورانه نسبت به رقبا را ارائه دهد. چرا که فناوری ارائه شده برای دوربین سلفی درون نمایشگر Mix 4، در بین گوشی‌های موجود در بازار بهترین است!

 

سری شیائومی Mix 5

متأسفانه در گوشی‌های موجود که از دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده می‌کنند، افزایش کیفیت دوربین سلفی به کاهش کیفیت نمایشگر منجر می‌شود. با وجود این که دوربین سلفی شیائومی میکس ۴ کیفیت نسبتاً خوبی دارد، اما وضوح نمایشگر این گوشی خیلی بالا نیست. البته همین میزان از وضوح نیز کافی است. با این وجود، ممکن است شیائومی میکس ۵ راه حل‌هایی را برای این موضوع ارائه دهد. با توجه به گزارشات Digital Chat Station، وضوح نمایشگر نسل بعد گوشی‌های سری Mix شیائومی افزایش خواهد یافت. به طوری که شیائومی میکس ۵، همچنان به دوربین سلفی درون نمایشگر تجهیز می‌شود. با این وجود، وضوح نمایشگر این گوشی مانند دیگر پرچمداران سری Mi 11، برابر با 2K خواهد بود.

این نسخه شیائومی از دوربین سلفی زیر نمایشگر سرانجام پس از 5 سال تحقیق و توسعه توسط OEM اینجا آمده است. با این حال ، موج احتمالی آینده از نظر فناوری صفحه نمایش که نشان می دهد با این هشدار همراه است که Mi Mix 4 دارای صفحه نمایش FHD+ است.

بنابراین، برخی از طرفداران شیائومی ممکن است با یک معضل روبرو شوند: آن پرچمدار را برای صفحه نمایش پیشرفته خود دریافت کنید ، یا با Mi 11 Ultra برای بهترین کیفیت بصری کلی در دسترس باشید؟ با توجه به مقاله جدید MyDrivers ، این مبارزه ممکن است به لطف کار مداوم در زمینه فناوری CUP کمتر واقعی شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد سری شیائومی Mix 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نظرم ساخت پرایده درسال2022😅

    پاسخ