;
coinex

باگ بزرگ و جدید S21 سامسونگ پس از آپدیت One UI 4 رفع خواهد شد؟

گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ هفته گذشته آپدیت جدید One UI 4 را دریافت کردند. با این‌حال، باگ جدید از تست‌های بتا عبور کرد و مشکلاتی را برای کاربران به‌وجود آورد.

مشکل اصلی به نرخ نوسازی 120 هرتزی مربوط می‌شود. زمانیکه کاربر پس از اسکرول کردن، انگشت خود را از روی نمایشگر برمی‌دارد، نرخ نوسازی به 60 هرتز کاهش پیدا می‌کند و حرکت صفحه، کند می‌شود.

سامسونگ از این مشکل خبر دارد و تلاش می‌کند تا راه‌حلی برای آن پیدا کند. اینطور که به نظر می‌رسد، این مشکل در تست‌های بتا آشکار شد؛ اما راه‌حلی که برای آن در نسخه‌ فعلی نرم‌افزار وجود دارد، تنها در برخی از گوشی‌ها کارساز است.

باگ بزرگ و جدید S21 سامسونگ پس از آپدیت One UI 4 رفع خواهد شد

رفع باگ جدید سری S21 سامسونگ با آپدیت One UI 4

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد با انتشار یک آپدیت جدید، این باگ را برطرف کند. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بودند که باگ جدید تنها برخی از کاربران آمریکایی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ را تحت تاثیر قرار داده است. اما بسیاری از کاربران این گوشی‌ها در سراسر جهان با این باگ مواجه شده‌اند.

اما امروز، بسته آپدیت جدید One UI 4 با کد G99xUSQU4BUK9 منتشر شده و در دسترس کاربران آمریکایی (Verizon) قرار گرفته است. کد X در این آپدیت به مدل گوشی گلکسی S21 بستگی دارد و در مدل‌های مختلف، این حرف تغییر می‌کند.

باگ بزرگ و جدید S21 سامسونگ پس از آپدیت One UI 4 رفع خواهد شد

گفته می‌شود که اپراتورهای دیگر آمریکایی نیز به‌زودی آپدیت جدید را دریافت می‌کنند. با توجه به اینکه باگ جدید اکثرا برای کاربران آمریکایی مشکل ایجاد کرده، آپدیت One UI 4 نیز در مرحله اول در آمریکا راه‌اندازی شده و پس از موفقیت، در کشورهای دیگر نیز منتشر می‌شود.

افرادی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند، خوشبختانه از تغییرات راضی بودند و از رفع باگ خبر داده‌اند. هرچند که هنوز در برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث، کندی و لگ در نرخ نوسازی دیده می‌شود. با‌ این‌حال امیدواریم این موفقیت اولیه باعث شود که نسخه نهایی به‌زودی در دسترس کاربران جهانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت One UI 4 برای رفع باگ جدید پرچمداران S21 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena, gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر