;
coinex

سوپر فست شارژر 65 واتی جدید سامسونگ را ببینید!

سوپر فست شارژر سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تمام دستگاه‌های خود را با سرعت بالا شارژ کنید. این شارژر با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار است و نیازی نیست برای هرکدام از آنها، شارژر جداگانه داشته باشید.

سامسونگ تا کنون انواعی مختلفی از شارژرهای بی‌سیم و باسیم را معرفی کرده که برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ کاربرد دارند. این شرکت در حال ساخت یک شارژر فست شارژر باسیم جدید با شماره مدل EP-T6530 است.

شارژر Power Adapter Trio سامسونگ با تمامی دستگاه‌ها سازگاری دارد و آنها را با سرعت بالایی شارژ می‌کند. با این شارژر، نیازی نیست که برای شارژ کردن دستگاه‌های مختلف، همیشه انواعی از شارژرها را با خود حمل کنید.

سوپر فست شارژر 65 واتی جدید سامسونگ را ببینید!

مشخصات سوپر فست شارژر سامسونگ

شارژر EP-T6530 محصول جدید سامسونگ بوده که به سه درگاه مجهز است. پورت USB Type-C  (حداکثر 65 وات)، پورت USB-Type-C  (حداکثر 25 وات) و USB Type-A (حداکثر 15 وات)، سه مدل درگاهی هستند که در این شارژر قرار دارند.

سوپرفست شارژر سامسونگ نزدیک به 56 یورو قیمت‌گذاری شده و در حال حاضر، در برخی وب‌سایت‌های اروپایی به فروش می‌رسد. سامسونگ هنوز رسما این شارژر را معرفی نکرده است؛ بنابراین نمی‌توان گفت که حداکثر سرعت این شارژر 65 وات است یا 105 وات (65W+25W+15W).

با در نظر داشتن ویژگی‌ شارژرهای دیگر سامسونگ می‌توان پیش‌بینی کرد که پورت USB Type-C در شارژر EP-T6530 احتمالا با USB PD 3.0 سازگاری خواهد داشت. با این شارژر می‌توان گلکسی بوک، گلکسی S21 و گلکسی Z Flip 3 را با سرعت بالا شارژ کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سوپر فست شارژر سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر