;
coinex

تصاویر زنده Honor 60 و Honor 60 Pro را ببینید

تصاویر زنده Honor 60 و Honor 60 Pro را ببینید. اخیراً تصاویر رندری از گوشی‌های جدید Honor ۶۰ و Honor ۶۰ Pro به بیرون درز کرده که علاوه بر مشخصات کلیدی، طراحی زیبای آنها را نیز به نمایش می‌گذارد. با تکراتو همراه باشید.

اکنون گوشی‌های Honor ۶۰ و Honor ۶۰ Pro آماده رزرو در سایت JD.com و دیگر سایت‌های خرده‌فروشی چینی هستند. تصاویر نشان می‌دهد که گوشی‌های میان رده Honor ۶۰ طراحی چشمگیری خواهند داشت. در این میان، Digital Chat Station، افشاگر سرشناس، اطلاعات کلیدی هر دو گوشی هوشمند را ارائه کرده است.

به گزارش فرارو، هر دو گوشی Honor ۶۰ و Honor ۶۰ Pro به نمایشگر‌های لبه خمیده مجهز هستند. با این حال، صفحه نمایش مدل اصلی فقط به سمت لبه‌های راست و چپ خمیده است، اما صفحه نمایش مدل pro از هر چهار طرف خمیدگی دارد. نداشتن اسکنر اثر انگشت جانبی یا پشتی به دلیل وجود اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است. هر دو گوشی Honor ۶۰ و ۶۰ Pro مجهز به یک دوربین سه گانه در قاب پشتی است. دکمه تنظیم صدا و کلید پاور در لبه سمت راست هر دو گوشی موجود است.

تصاویر زنده Honor 60 و Honor 60 Pro

پنل‌های AMOLED گوشی‌های هوشمند Honor ۶۰ و ۶۰ Pro از رزولوشن Full HD+ و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. گوشی‌های قدیمی‌تر Honor ۵۰ و ۵۰ Pro توسط تراشه Snapdragon ۷۷۸G هدایت می‌شدند، اما نسخه‌های جانشین آنها احتمالاً دارای تراشه جدیدتر Snapdragon ۷۷۸G Plus هستند.

انتظار می‌رود Honor ۶۰ و ۶۰ Pro با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت وارد بازار شوند. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز هستند.

تصاویر زنده Honor 60 و Honor 60 Pro

تصاویر زنده Honor 60 و Honor 60 Pro

همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز هستند. فعلا در مورد قیمت Honor ۶۰ و ۶۰ پرو اطلاعاتی وجود ندارد. شایعات حاکی از آن است که خط تولید Honor ۶۰ شامل یک گوشی به نام Honor ۶۰ SE نیز می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی کند. قرار است سری Honor ۶۰ در تاریخ یکم دسامبر (دهم آذر) در چین عرضه شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد تصاویر زنده Honor 60 و Honor 60 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر