;
coinex

تریلر جدید و سراسر خشونت Morbius را ببینید

در این مطلب از تکراتو به شما پیشنهاد میکنیم تا تریلر جدید و سراسر خشونت Morbius را ببینید. با ما همراه باشید تا به غیر از تریلر این فیلم اطلاعاتی نیز از آن برایتان شرح دهیم.

تریلر جدید و سراسر خشونت Morbius، اطلاعات و جزئیات بیشتری از اولین حضور جرد لتو در مارول و در یک فیلم جالب و خون‌آلود را نشان می‌دهد. سونی پس از قرض دادن مرد عنکبوتی به مارول، تمرکزش را در فیلم‌های کمیک‌بوکی خود به سمت شروران وب اسلینگر معطوف کرد و این موضوع با تام هاردی در نقش ونوم در سال ۲۰۱۸ آغاز گردید.

سپس زمزمه‌های حضور موربیوس با بازی جرد لتو، بازیگر برنده اسکار در نقش مایکل موربیوس نابغه به گوش رسید. موربیوس دانشمندی است که از یک بیماری خونی نادر که در اثر یک اشتباه کلاسیک به وجود آمده است، رنج می‌برد. او در حین جستجوی درمان برای بیماری خود به طور تصادفی به یک ابرشرور تبدیل می‌شود. فیلم موربیوس به کارگردانی دنیل اسپینوزا به دنیای مرد عنکبوتی سونی می‌پیوندد و از طریق دگرگونی‌های چندجهانی، به دنیای سینمایی مارول نیز مرتبط است.

تریلر جدید و سراسر خشونت Morbius

سونی پیکچرز که دیروز یک تیزر کوتاه از فیلم موربیوس (Morbius) منتشر کرده بود، اکنون تریلر رسمی و کامل آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

این فیلم که داستان منشا شخصیت موربیوس را روایت می‌کند، درباره دکتری به همین نام است که تلاش دارد مردم را از یک بیماری نایاب و خاص نجات دهد. گرچه این تلاش او موجب رهایی یک اهریمن دیگر می‌شود. در خلاصه داستان فیلم می‌خوانیم:

مرز میان قهرمان و ضدقهرمان شکسته می‌شود. دکتر موربیوس با یک بیماری خونی خطرناک و کمیاب که تلاش دارد دیگران را از شر این بیماری نجات دهد، دست به یک ریسک بزرگ می‌زند. آیا خیر و خوبی بر شر چیره می‌شود یا موربیوس تسلیم خواسته‌های مرموز خود خواهد شد؟

تریلر جدید و سراسر خشونت Morbius

دنیل اسپینوزا با سابقه کارگردانی فیلم «خانه امن» (Safe House) ساخت فیلم جدید سونی پیچکرز را بر عهده دارد. علاوه بر جرد لتو، بازیگرانی چون مت اسمیت (Doctor Who) در نقش Loxias Crown، آدریا آرجونا (Good Omens) در نقش نامزد موربیوس، و جرد هریس (The Terror) در نقش مربی و راهنمای او در فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین فیلم سینمایی Morbius برای اکران در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

تریلر جدید و سراسر خشونت Morbius در یوتیوب

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تریلر جدید و سراسر خشونت Morbius چیست؟ نظرات خود را در بخش  کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر