;
coinex

پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز 17 آذر 1400 [+ ترکیب و ساعت بازی]

در این نوشتار ورزشی از تکراتو پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز به همراه ترکیب دو تیم را برایتان در دسترس قرار داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

شاگردان رالف رانگنیک امروز برای قطعی کردن صدرنشینی خود در گروه از ساعت 23:30 به وقت ایران در اولترافورد پذیرای یانگ بویز رده چهارمی خواهند بود.

اندر جذابیت‌های این مسابقه اینکه یانگ بویز 4 امتیازی همچنان از شانس صعود برخوردار است و در صورت کسب پیروزی مقتدرانه مقابل من یو و شکست ویارئال مقابل آتالانتا با برخی معادلات پیچیده شانس صعود دارد. برای پخش زنده فوتبال منچستریونایتد یانگ بویز 17 آذر با ما باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز

یانگ بویز در 5 بازی آخر خود اما آنقدر بد بوده که بعید است مقابل یونایتد حرفی برای گفتن داشته باشد. آن‌ها با 2 شکست،‌ 2 تساوی و تنها 1 پیروزی وارد اولترافورد خواهند شد. در مقابل منچستریونایتد از زمان برکناری سولشر روند امیدوارکننده‌تری داشته است.

منچستریونایتد بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل واتفورد، ویارئال را در اسپانیا شکست داد،‌ چلسی صدرنشین را متوقف کرد و بر آرسنال و کریستال پالاس تیم‌های خوب میانه جدولی لیگ فائق آمد. تنها نکته منفی بازی امروز برای منچستر اینکه آن‌ها در بازی رفت مقابل یانگ بویز در سوئیس با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند و امروز برای انتقام هم که شده باید مقابل سوئیسی‌ها پیروز باشند.

پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز

ترکیب منچستر یونایتد مقابل یانگ بویز

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد در برابر یانگ بویز:

پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز

ترکیب یانگ بویز مقابل منچستر یونایتد

ترکیب احتمالی یانگ بویز در برابر منچستر یونایتد:

پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز

ساعت پخش و اطلاعات بازی منچستر یونایتد یانگ بویز

  • روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۸ دسامبر ۲۰۲۱ / ۱۷ آذر ۱۴۰۰
  • ساعت: ۲۳:۳۰
  • ورزشگاه: اولدترافورد
  • داور: بنوا باستین (فرانسه)
  • تورنمنت: دور ششم بازی های گروه F لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز 17 آذر

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد پخش زنده منچستر یونایتد یانگ بویز چیست؟ نظرات خود را درباره دیدار این دو تیم در بخش کانت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر