;
coinex

تاریخ رونمایی Honor X30 را حالا می‌دانیم

16 دسامبر (25 آذر) به عنوان تاریخ رونمایی Honor X30 بالاخره مشخص شد. این گوشی بعد از چند ماه که از معرفی Honor X30 Max و Honor X30i می‌گذرد، بالاخره کار خود را آغاز می‌کند.

برند آنر قصد دارد در 16 دسامبر (25 آذر) کنفرانسی را برای رونمایی از نسخه استاندارد از سری آنر X30 برگزار کند. این گوشی بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2021 خواهد بود.

جیانگ هرونگ، ‌مدیر بازاریابی آنر در چین اعلام کرد 16 دسامبر، تاریخ رونمایی از Honor 3X در سال 2013 است و حالا که هشت سال از آن روز می‌گذرد، گوشی‌های سری X آنر بیش از 90 میلیون کاربر فعال دارند.

تاریخ رونمایی Honor X30

به گزارش گیزموچاینا، برند آنر این تاریخ را برای بزرگداشت سری Honor X انتخاب کرده که البته موفقیت قابل توجهی است؛ چراکه گوشی Honor 3X هنوز هم بیش از 40 هزار کاربر فعال دارد. آنر در 16 دسامبر امسال هم قصد دارد نسل جدیدی از آنرها را در بازار چین راه‌اندازی کند.

تاریخ رونمایی Honor X30 را حالا می‌دانیم

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات آنر X30 فاش نشده است؛ اما برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی، احتمالا اولین دستگاهی خواهد بود که به تراشه کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز می‌شود که نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از تراشه اسنپدراگون 690 است.

 

تراشه اسنپدراگون 695 یک تراشه 6 نانومتری است که از پردازنده Kryo 660 و پردازنده گرافیکی Adreno 619 بهره می‌برد. گفته می‌شود قدرت پردازش این تراشه تا 15 درصد و عملکرد گرافیکی آن تا 30 درصد بهینه‌سازی شده است. این تراشه از هر دو قابلیت اتصال sub-6ZHZ و mmWave 5G پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات Honor X30

آنر ایکس 30 احتمالا به سه لنز دوربین مجهز خواهد شد. یک لنز 48 مگاپیکسلی اصلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی، تنظیمات این دوربین سه‌گانه را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی هم احتمالا به صورت پانچ در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که برند آنر مثل همیشه، تا قبل از تاریخ رونمایی Honor X30 ، تیزرهایی را به اشتراک بگذارد و اطلاعاتی از مشخصات این گوشی را فاش کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی Honor X30 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر