;
coinex

افشاگر معروف از باتری و شارژر شیائومی 12 می‌گوید

یکی از افشاگرهای معروف چینی در حساب کاربری خود در وب‌سایت ویبو، اطلاعات تازه‌ای را درباره باتری و شارژر شیائومی 12 فاش کرده است.

دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشته که البته با اطلاعات قبلی درباره Xiaomi 12 مطابقت دارند. سری شیائومی 12 که به احتمال قوی، در تاریخ 28 دسامبر (7 دی) معرفی می‌شوند، قطعا جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین گوشی‌های 2022 خواهند داشت.

جزئیات فاش شده درباره باتری و شارژر شیائومی 12

به گزارش گیزموچاینا، گوشی شیائومی 12 پرو که اخیرا تاییدیه 3C را کسب کرده، به قابلیت شارژ سریع 120 وات مجهز می‌شود. از طرف دیگر، گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس از شارژرهای 67 واتی برخوردار می‌شوند. در حال حاضر، تنها همین اطلاعات درباره قابلیت‌های شارژ این گوشی‌ها منتشر شده و جزئیات دقیقی درباره ظرفیت باتری شیائومی 12 در دست نیست.

افشاگر معروف از باتری و شارژر شیائومی 12 می‌گوید

این افشاگر معروف در پست جدید خود به ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعتی در گوشی شیائومی 12 اشاره کرده، اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، پس ظرفیت باتری شیائومی 12 کمتر از ظرفیت باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی در سری گوشی‌های شیائومی 11 خواهد بود که سال گذشته رونمایی شدند؛ هرچند که سری 11 شیائومی از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی می‌کرد، نه 67 وات.

این تمام چیزی است که این افشاگر در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته که البته هیچ‌کدام از آنها رسما تایید نشده‌اند. باید منتظر خبرهای بیشتر در روزهای آینده باشیم؛ چراکه با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو قطعا اطلاعات جدیدتری از این گوشی‌ها فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص باتری و شارژر شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر