;
coinex

همکاری لیدالید با کمدا جهت خرید و فروش تلفن همراه کارکرده برای زنان، آغاز شد

خرید و فروش تلفن همراه کارکرده همیشه با چالش‌های زیادی برای افراد، به خصوص خانم‌ها همراه بوده است. در ادامه این نوشتار همراه تکراتو باشید.

یک خانم برای خرید و فروش گوشی کارکرده یا باید به فروشگاه‌های محلی مراجعه کند و یا در سایت‌های انتشار آگهی، با افراد متعددی در تعامل باشد که در این مسیر ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری مواجه شود.

لیدالید که یک پلتفرم خرید و فروش تلفن همراه کارکرده است و از ابتدا به بستری امن تبدیل شد چراکه  خانم‌ها با خیال راحت می‌توانستند تلفن همراه کارکرده را در فضایی امن بخرند یا بفروشند و ترسی از کلاهبرداری و موارد ناخوشایند دیگر نداشته باشند.

همکاری لیدالید با کمدا جهت خرید و فروش تلفن همراه کارکرده برای زنان، آغاز شد

این پلتفرم که به تازگی الگوریتم هوشمند قیمت‌گذاری گوشی‌های کارکرده خود را راه‌اندازی کرده است، پس از کارشناسی گوشی‌های کارکرده درب منزل مشتریان، آن‌ها‌ را به صورت نقدی خریداری می‌کند و به همراه برگه کارشناسی، ۷ روز مهلت تست و ۳ ماه گارانتی آروند در فروشگاه خود به فروش می‌رساند.

مشتریان خانم لیدالید، ارزش‌ افزوده این پلتفرم را به خوبی درک می‌کنند و به همین دلیل این پلتفرم تصمیم گرفت به دنبال راهکارهایی برای خدمات‌دهی به خانم‌های بیشتری در سراسر کشور باشد. اولین گام لیدالید در این راستا، شروع همکاری با استارتاپ کمدا بود.

استارت‌آپ لیدالید قرار است برای توسعه خدمات خرید، فروش و معاوضه تلفن همراه کارکرده به خانم‌ها با استارت‌آپ کمدا که بستری برای خریدوفروش H2H آیتم‌های کاملا نو، کاردستی یا در حد نو است همکاری کند.

در حال حاضر فروش گوشی کارکرده در کمدا به صورت اختصاصی برای لیدالید فعال شده است. کاربران اپلیکیشن کمدا با مراجعه به «کمد لیدالید» و مشاهده انواع گوشی‌های کارکرده می‌توانند دستگاه موردنظر خود را انتخاب کنند و از طریق درگاه پرداخت امن کمدا هزینه را پرداخت کنند. مبلغ پرداخت شده تا زمانی که کالا به دست مشتری برسد نزد کمدا باقی می‌ماند و سپس به حساب لیدالید واریز می‌شود. پشتیبانی لیدالید نیز در تمام مراحل همراه مشتریان است تا خرید خوب و به‌صرفه‌ای را تجربه کنند. ارسال گوشی‌های کارکرده رایگان است و برای شهرهایی که تحت پوشش سرویس کمدا اکسپرس هستند، توسط کمدا و برای سایر شهرها توسط لیدالید ارسال می‌شود.

همکاری لیدالید و کمدا در سطوح مختلف در حال توسعه است. در آینده، برگه کارشناسی هر گوشی از طریق API داخل اپلیکیشن قرار می‌گیرد و معاوضه گوشی کارکرده با نو یا معاوضه گوشی کارکرده با کارکرده نیز به صورت مستقیم در کمدا امکان‌پذیر می‌شود.

بازار خرید و فروش تلفن همراه کارکرده در یک بستر امن، یکی از بازارهای نوظهور در کشور ماست. شرکت‌های بزرگ مانند اپل، شیائومی و آمازون در کشورهای خارجی سرویس معاوضه تلفن همراه کارکرده را به مشتریان ارائه می‌دهند اما چنین سرویسی در ایران وجود ندارد.

پلتفرم لیدالید قصد دارد تا به این بازار نوظهور شکل مناسبی بدهد و استراتژی‌اش برای این کار، مشارکت با شرکت‌های مختلف است. همکاری با کمدا اولین مشارکت لیدالید است و به زودی مشارکت با دیجی‌کالا و دیوار نیز شکل می‌گیرد.

این پلتفرم خرید و فروش تلفن همراه کارکرده قصد دارد بستری ایجاد کند تا تمام بازیگران این صنعت در آن حضور داشته باشند و با همکاری یکدیگر، خدمات بدون نقص و خوبی را به مشتریان ارائه دهند. به همین منظور از تمام بازیگران از جمله واردکنندگان تلفن همراه کارکرده، شرکت‌های بازرگانی، پلتفرم‌های C2C و… دعوت به همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر