;
coinex

مشخصات و قیمت اوپو Find X4 فاش شد

مشخصات و قیمت اوپو Find X4 فاش شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا پرچمدار تازه اوپو را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی از آن را برایتان شرح دهیم.

اوپو در حال آماده سازی نسل جدیدی از سری Find X خود است. در ابتدا طبق ایده این شرکت قرار بود دستگاه های سری مذکور دارای نوآوری های فراوان و ویژگی های جذابی باشند. اما اوپو به تدریج از ارائه ویژگی های منحصر به فرد و نوآورانه در این سری خودداری کرد. اکنون مشخصات و قیمت دستگاه آینده سری فایند ایکس، یعنی اوپو Find X4 فاش شده است.

در ادامه مشخصات و قیمت اوپو Find X4 را قرار داده‌ایم.

مشخصات و قیمت اوپو Find X4

اخیرا تصاویری را منتشر کرده است که مشخصات و قیمت گوشی منعطف Oppo Find N را نشان می دهد.این تصاویر نشان می دهد که جزئیات فاش شده احتمالا رسمی و نهایی است. چون این جزئیات در خود گوشی نمایش داده می شود! قیمت این گوشی نیز مشخص شده است.

به همین ترتیب، اجازه دهید با مشخصات فاش شده این گوشی منعطف Oppo شروع کنیم. جایی که اوپو تصمیم گرفت از صفحه نمایش AMOLED با فناوری LTPO و نرخ تازه سازی 2 هرتز در این گوشی استفاده کند. البته این قابلیت فقط برای نمایشگرهای داخلی و بزرگتر است. در مقابل، صفحه نمایش خارجی دارای یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 60 هرتز است که در مقایسه با Galaxy Z Fold 3 یک نقطه ضعف است.

مشخصات اوپو Find X4

انتظار می‌رود در فایند ایکس ۴ نیز شاهد ویژگی منحصر به فرد و خاصی نباشیم. اما این دستگاه از مشخصات سطح بالایی برخوردار خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده، نیروی پردازشی این تلفن هوشمند توسط قدرتمندترین تراشه مدیاتک، یعنی Dimensity 9000 تامین می‌گردد. صفحه نمایش نیز از نوع LTPO AMOLED بوده و از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر رزولوشن +QuadHD و اندازه ۶.۷۸ اینچی خواهد داشت.

مشخصات و قیمت اوپو Find X4

مطابق با گزارش GizChina، این تلفن هوشمند دو نسخه با حافظه های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی (از نوع LPDDR5) خواهد داشت. همچنین ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. حافظه به کار رفته در این دستگاه از نوع UFS 3.1 است. دوربین سلفی Find X4 وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

در قسمت باتری نیز، فایند ایکس ۴ جذاب به نظر می‌رسد. این دستگاه از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ وات بهره مند خواهد بود. همچنین پشتیبانی از فست شارژ وایرلس ۵۰ واتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که استاندارد های کشور چین، فست شارژ های بی سیم بیش از ۵۰ وات را امن نمی‌داند و به همین دلیل بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند، تلاشی برای افزایش توان شارژر های بی سیم خود نمی‌کنند.

مشخصات و قیمت اوپو Find X4

از دیگر مشخصات اوپو Find X4 می‌توان به وجود ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی اشاره کرد. دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی، از دوربین های موجود در ماژول قاب پشتی هستند. همچنین اسپیکر های استریو را نیز به مشخصات مذکور اضافه کنید.

قیمت اوپو Find X4

طبق اطلاعات منتشر شده، اوپو فایند ایکس ۴ در سه نسخه عرضه خواهد شد. که نسخه پایه (۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی) ۷۰۷ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین نسخه ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب ۷۸۵ و ۸۶۳ دلار قیمت گذاری خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره نوشتار مشخصات و قیمت اوپو Find X4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر