;
coinex

گوشی تاشو اوپو Oppo Find N رسما رونمایی شد

طبقق اخبار به دست رسیده گوشی تاشو اوپو Oppo Find N رسما رونمایی شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

گوشی اوپو در دنیای میان رده‌ها از جمله محبوب ترین‌ها و بهترین‌هاست. این دستگاه ها به دلیل طراحی خاص و جذابشان مورد توجه همگان قرار گرفته است. شرکت اوپو در کشور چین و در Dongguan واقع شده است این شرکت یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تولید تلفن همراه، اسمارت فون‌ها، دستگاه‌های پخش کننده بلوری و نمونه‌هایی از این دست است.

این شرکت در سال 2001 به ثبت رسیده است و در سال 2004 راه اندازی شده است. شرکت اوپو توانست در سال 2016 برای اولین بار به یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه و دیگر وسایل الکترونیکی تبدیل شود. در ادامه به معرفی جدیدترین گوشی این کمپانی می‌پردازیم. با ما باشید.

گوشی تاشو اوپو Oppo Find N

یکی از ویژگی‌هایی که شرکت اوپو را پیشرفته‌تر از قبل کرده است وجود دوربین‌های پاپ آپ و طراحی شفاف در تلفن‌های همراه خود است. این تلفن‌های همراه برای عموم مردم مناسب است و می‌توانند از این گوشی‌ها برای اکثر کارهای روزمره استفاده کنند.

حال این کمپانی در تلاش است که گوشی تاشو‌اش را با بهترین کیفیت ارائه دهد. مشخصات Oppo Find N شامل نمایشگر داخلی 7.1 اینچی و بیرونی ۵.۵ اینچی LTPO امولد ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدارگون ۸۸۸ است.

گوشی تاشو اوپو Oppo Find N
گوشی Oppo Find N / مشخصات گوشی تاشو اوپو Oppo Find N / مشخصات گوشی Oppo Find N

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی تاشو می‌توان به رم و حافظه داخلی۱۲ / ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید و ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو. دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

همچنین باید گفت این محصول دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. در حال حاضر قیمت این محصول مشخص نیست، اما قیمت پایه این گوشی از ۱۲۰۰ دلار شروع و در بالاترین مدل به ۱۴۱۰ دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص گوشی Oppo Find N چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر