;
coinex

با پرفروش ترین گوشی 5G دنیا اشنا شوید

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم تا با پرفروش ترین گوشی 5G دنیا اشنا شوید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

شیائومی به شدت در میزان فروش گوشی‌های هوشمند رشد داشته است. این کمپانی، توانست رقبای قدرتمندی مانند سامسونگ و اپل را در میزان فروش گوشی‌های هوشمند کنار بزند.

به همین صورت، شیائومی اکنون به پرفروش ترین گوشی 5G هوشمند در جهان تبدیل شده است. اما این موضوع، فقط در همین جا خاتمه نیافته است. بر اساس آخرین آمار، پرفروش ترین گوشی 5G در فصل دوم سال ٢٠٢١ میلادی، شیائومی است. این کمپانی سهم گسترده‌ای را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین گوشی 5G

شیائومی امسال روند رشد چشمگیری را تجربه کرده است. این کمپانی در حقیقت در اوج خود به سر می‌برد. این کمپانی در ماه قبل میلادی، به عنوان پر فروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شد. این اولین باری است که شیائومی چنین عنوانی را به دست آورده است. بنابراین، شیائومی اکنون در دوره‌ای فراموش نشدنی است.

در حال حاضر، گزارش جدیدی از مؤسسه آماری Strategy Analytics منتشر شده است. این گزارش، مربوط به پرفروش ترین برند گوشی 5G در جهان است. بر اساس این گزارش، شیائومی به عنوان پرفروش ترین برند گوشی 5G در فصل دوم سال جاری میلادی شناخته می‌شود. چرا که این کمپانی با فروش گسترده خود، ٢۶ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

پرفروش ترین گوشی 5G

این گزارش در ادامه می‌افزاید که در سه ماهه دوم سال ٢٠٢١ میلادی، در مجموع حدود ٩۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G به فروش رسیده است. این موضوع، به رشد میزان گوشی‌های 5G در بازار اشاره دارد. در این بین، شیائومی حدود ٢۴ میلیون دستگاه گوشی 5G به فروش رسانده است. بنابراین، شیائومی رهبر فروش گوشی‌های هوشمند 5G است. در مجموع ٩ فصل گذشته، شیائومی حدود ٧٠ میلیون دستگاه گوشی 5G را به فروش رسانده است.

این در حالی است که میزان فروش سامسونگ از گوشی‌های 5G در همین بازه، حدود ٧٧ میلیون دستگاه می‌باشد. اما این تمام ماجرا نیست. غول فناوری چینی یعنی هواوی بیشترین میزان فروش گوشی‌های 5G را با فروش ٩۵ میلیون دستگاه در ٩ فصل گذشته در اختیار دارد. با این حال، این کمپانی به دلیل اعمال تحریم‌های شدید از سوی ایالات متحده آمریکا نتوانست به اهداف مهم‌تری دست بیابد. حتی پرچمدار کنونی این کمپانی از اینترنت 5G بی بهره است. به همین ترتیب، درهای فروش بیشتر گوشی‌های 5G برای برندهایی مانند ریلمی، ویوو، اوپو، آنر و… باز شده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌ 5G سه ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱

اگرچه آیفون‌های ۵G اپل شهریور ماه امسال معرفی شدند، اما خیلی زود توانستند بخش بزرگی از سهم بازار گوشی‌های  ۵G جهان را به خود اختصاص دهند. طبق گزارش شرکت Strategy Analytics (از طریق AppleInsider)، در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱، اپل ۲۵ درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۵G را در اختیار داشته که از نظر تعداد گوشی‌های ۵G عرضه شده، پیشتاز همه‌ی رقبا بوده است.

بعد از اپل شیائومی، سامسونگ، اوپو و ویوو به ترتیب رده‌های دوم تا پنجم لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵G را به خود اختصاص داده‌اند.

پرفروش ترین گوشی 5G

بر اساس گزارش منتشر شده از Strategy Analytics، آیفون پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ۵G در جهان است. در بین گوشی‌های با سیستم عامل اندروید، شیائومی در صدر این فهرست قرار دارد و سامسونگ با عبور از اوپو رده سومی، رتبه‌ی دوم این لیست را در اختیار گرفته است.

«ویل پتری اوکوناهو» معاون شرکت Strategy Analytics، خاطرنشان کرد که سامسونگ از شرکت اوپو پیشی گرفته و دومین فروشنده‌ی پیشرو گوشی‌های هوشمند اندرویدی ۵G در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ شده است. وی افزود غول فناوری کره‌ای پس از پشت سر گذاشتن سه دوره‌ی رشد منفی، اکنون به قلمروی رشد مثبت خود بازگشته است.

پرفروش ترین گوشی 5G

سامسونگ از تقاضای زیادی در مناطق مختلف برای گوشی‌های هوشمند خود بهره‌مند است که این حجم از تقاضا با مجموعه‌ی گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند در سطوح مختلف قیمتی تأمین می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره پرفروش ترین گوشی 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر