;
coinex

ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه ها

ارزان ترین مراکز خرید قشم برای هر گردشگری که گذرش به این جزیره زیبا بیفتد بسیار جذاب است. برای جزئیات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

این روزها بسیاری از افراد قشم را به مراکز خرید متنوع و قیمت مناسب آن می‌شناسند. علاوه بر هتل قشم، رستوران‌ها و جاهای دیدنی، مراکز خرید قشم هم یکی از مهمترین بخش‌های گردشگری در این جزیره زیبا محسوب می‌شوند. در این نوشتار قصد داریم با پرداختن به تجربه خرید از قشم به معرفی ارزان ترین مراکز خرید قشم بپردازیم.

ارزان ترین مراکز خرید قشم

قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس است که در اطراف تنگه هرمز واقع شده است. این جزیره به وسعت 1491 کیلومتر مربع در نزدیکی بندرعباس قرار دارد. شهرستان قشم از 3 شهر قشم، سوزا و درگهان تشکیل شده است و هر یک از این شهرها دارای بازارهای جذابی هستند.

مناطق آزاد تجاری مانند جزیره قشم سرشار از بازارهای متنوعی هستند که فراتر از تامین نیاز افراد بومی با هدف تامین نیازهای گردشگران پرشماری که به آن منطقه سفر می‌کنند ایجاد می‌شود.

حتی بسیار پیش آمده که هدف گردشگران از سفر به قشم صرفا خرید است و علت هم اینکه بازارهای قشم موقعیت بسیار مناسبی برای خرید است. شما با کمی حوصله و البته گردش دقیق می‌توانید اجناس بسیار با کیفیتی را با قیمت مناسب پیدا کنید که تجربه خرید از قشم را به تجربه‌ای جذاب بدل می‌کند.

مراکز خرید قشم در انواع پاساژهای سنتی و مدرن وجود دارند و تنوع اجناس ارائه شده در این مراکز بسیار بالاست. به همین علت مسافران زیادی قشم را مقصدی برای گردشگری، تفریح و خرید می‌دانند.

برای تجربه خرید از قشم و رسیدن به این مراکز خرید اگر با ماشین شخصی سفر کنید، حدود یک ساعت رانندگی نیاز است. این در حالتی است که از بندر لافت وارد جزیره شوید. 30 دقیقه تا درگهان و 30 دقیقه از درگهان تا قشم. اگر هم به اسکله شهید ذاکری قشم برسید کافیست به آن طرف خیابان بروید تا به بازار قدیم قشم دسترسی پیدا کنید. در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی ارزان ترین مراکز خرید قشم بپردازیم.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه ها (2)

این یکی از بازارهای سنتی قشم است که برای تجربه خرید از قشم بسیار مناسب است. این بازار فعالیت خود را از سال 1290 آغاز کرده است. این بازار به علت قدمت خود به بازار قدیم قشم هم معروف است و عموم بومیان خرید خود را از این بازار انجام می‌دهند.

بازار قدیم از اجناس مختلف و متنوعی بهره‌مند است در نتیجه تجربه خرید از قشم را کامل می‌کند. در شرایطی که مایلید با آداب و رسوم اهالی قشم آشنا شوید حتما باید از این بازار دیدن کنید.

از جمله مهمترین اجناس این بازار لباس‌های محلی، پارچه، وسایل خیاطی، فرش، طلا، صندل‌ها، لوازم خانگی، بلور، پوشاک، ملحفه و پتو، زیرآلات دریایی،‌ محصولات سنتی،‌ کیف و کفش و اقلام خوراکی است که برای سوغات گزینه‌های مناسبی هستند.

قدم زدن در این بازار و خرید اجناس مختلف لذت بی‌پایانی برای همه گردشگران این بازار است، تجربه‌ای که شاید در کمترین جایی نصیبت‌تان شود. اجناس ارزان قیمت بازار تجربه خرید از این بازار را به یکی از ارزان ترین مراکز خرید قشم با قیمت مناسب بدل کرده است.

بازار ستاره

بازار ستاره - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه ها

اگر مایل باشید از لذت خرید در قشم و تفریح همزمان بهره‌مند باشید،‌ بی‌تردید باید بازار بزرگ ستاره قشم را در نظر داشته باشید. این بازار با داشتن اجناسی مناسب و کیفیت بالا یکی از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید قشم است.

مساحت این بازار چیزی در حدود 3 هزار متر مربع است و از 3 طبقه تشکیل شده است که در مجموع چیزی حدود 641 واحد تجاری مختلف دارد. هر یک از این واحدهای تجاری به ارائه اجناس متنوعی می‌پردازند.

این بازار فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است و علاوه بر غرفه‌های نجاری از کافی‌شاپ و رستوران نیز بهره‌مند است. سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و موزه حیوانات از دیگر تفریحات ارائه شده در این بازار است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

مرکز خرید ستاره در واحدهای پرشمار خود اجناس متنوغی دادر اما عطر و ادکلن، لوازم خانگی و برقی این مرکز خرید از تنوع خوبی برخورداند و طرفداران زیادی دارند. نمایندگی‌های برندهایی چون سامسونگ، ال‌جی، سونی،‌ جی وی سی، فیلیپس و تفال در میان لوازم برقی و نیوا، کلیون و آرکانسیل در بخش لوازم آرایشی بهداشتی از برترین نام‌ها هستند.

یکی از مهمترین مزایای این بازار بزرگ، وجود خودپردازهای متنوعی از بانک‌های مختلف در همان درب ورودی است که انواع خدمات را برای مشتریان فراهم می‌کند. این مرکز خرید یکی از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید قشم است.

مجتمع تجاری سیتی سنتر

مجتمع تجاری سیتی سنتر - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید

سیتی سنتر از بزرگترین و لاکچری‌ترین مراکز خرید قشم است. این مجتمع تجاری در حقیقت از دو مرکز به نام‌های سیتی سنتر 1 و سیتی سنتر 2 تشکیل شده است که کاملا روبروی م ستند و توسط یک پل هوایی به هم متصل شده‌اند. سیتی سنتر 2 تقریبا دو سال بعد از سیتی سنتر 1 تشکیل شده و در نتیجه بسیار شیک‌تر و مدرن‌تر است.

مساحت این مجتمع تجاری در حدود 125000 متر مربع است و زیربنای فاز دوم آن 3400 متر مربع است. اجناس این مجتمع که بیش از حدود 2000 واحد تجاری دارد بسیار باکیفیت است و در نتیجه قیمت نسبتا بالایی هم دارد. اما این وسعت و تعداد بالای واحدهای تجاری سبب شده که تنوع اجناس در این واحد تجاری بسیار بالا باشد.

انواع گوناگونی از محصولات مانند پوشاک، وسایل نوزاد، کیف و کفش، اسباب بازی، موبایل، مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، ساعت، شکلات، قهوه و اجناس گوناگون دیگری در آن وجود دارند.

علاوه بر امکان تجربه یک خرید جذاب،‌ طبقه سوم این مجتمع به تفریحات کاملی اختصاص یافته است، از شهربازی و بازی‌های رایانه‌ای تا بولینگ و سالن بیلیارد،‌ سینمای چهار بعدی، کافی‌شاپ و البته رستوران که برای رفاه جال مسافران در نظر گرفته شده‌اند.

بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم - ارزان ترین مراکز خرید قشم

بازار بزرگ فردوسی یک مجتمع تجاری کامل در سه طبقه است که طبقات و اول و دم آن مرکز تجاری و طبقه سوم اداری است. در بخش تجاری این مجتمع 450 فروشگاه واقع شده و بخش اداری 180 واحد دارد.

از جمله اجناس این بازار باید به پوشاک، دوچرخه، ماشین شارژی،‌ محصولات تزئینی، صندل و برخی اقلام دیگر اشاره کرد. تنوع بالای اجناس و قیمت مناسب آن‌ها فردوسی را به یکی از مراکز خرید قشم با قیمت مناسب بدل کرده است.

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس قشم - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه ها

یکی از ارزان ترین مراکز خرید قشم مرکز خرید پردیس در 4 طبقه است که دقیقا روبروی بازار ستاره است. طبقه اول و دوم آن تجاری و طبق سوم و چهارم آن شامل رستوران و هتل است. این مرکز خرید از 148 واحد تجاری برخوردار است که هر کدام اجناس متفاوتی را به مشتریان ارائه می‌کنند.

اما درکل پرطرفدارترین اجناس این مرکز انواع پوشاک و لباس مجلسی و زنانه است. به همین علت خانم‌ها طبیعتا از این مرکز خرید استقبال می‌کند. لوازم خانگی، کیف و کفش و البته وسایل تزئینی از دیگر اقلام ارائه شده در این مرکز خرید است که به طور خرده یا عمده در دسترس هستند.

بازار خلیج فارس

بازار خلیج فارس - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید

خلیج فارس را باید از دیگر مراکز خرید قشم به حساب آورد که در نزدیکی بازار ستاره واقع شده است. این بازار 4 طبقه دارد که طبقات اول و دوم آن شامل 80 واحد تجاری است. طبقه سوم آن نیز 30 واحد مسکونی اداری دارد.

طبقه چهارم هم به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های قشم به نام رستوران خلیج فارس اختصاص یافته است. باید بدانید که انواع مختلفی از پوشاک، کیف و کفش،‌ لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه با قیمت مناسب در این بازار ارائه می‌شود و به لحاظ ارزش،‌ این بازار یکی از مراکز خرید قشم با قیمت مناسب است.

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان - ارزان ترین مراکز خرید قشم

این یکی از مراکز خرید قشم با قیمت مناسب است که به لولو سنتر نیز معروف است. این مرکز خرید از دو ساختمان تشکیل شده که هر کدام دارای دو طبقه هستند. در طبقه اول و دوم مرکز خرید مرجان، واحدهای تجاری و اداری قرار گرفته‌اند و طبقه اول آن‌ها شامل یک هایپرمارکت بزرگ و رستوران می‌شود. انواع اقلام خوراکی، بهداشتی و آشپزخانه در این هایپرمارکت موجود بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

مرکز خرید سیمرغ

مرکز خرید سیمرغ - مراکز خرید قشم با قیمت مناسب

سیمرغ یکی از مراکز خرید قشم با قیمت مناسب و در 4 طبقه است که علاوه بر مرکز خرید و رستوران از امکانات تفریحی خاصی برخوردار است. این مجتمع تجاری بیش از 71 واحد تجاری دارد و سالن بیلیارد هم دارد.

مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین - تجربه خرید از قشم

یکی از ارزان ترین مراکز خرید قشم مرکز خرید دو دلفین است که در بندر درگهان واقع شده است. بندر درگهان البته 20 دقیقه‌ای با قشم فاصله دارد و قیمت اجناس آن به دلیل نداشتن عوارض گمرکی بسیار پایین است.

در نتیجه اگر به دنبال خرید ارزان البسه باکیفیت هستید، حتما در این سفر سری به دو دلفین بزنید. این مرکز خرید بزرگ شامل 6 طبقه است و محصولات محتلفی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم برقی، زیرآلات، لوازم آرایشی و عطر در آن وجود دارد. در صورتی که دنبال یک برند خاص آرایشی بهداشتی باشید و اصل بودن اجناس برایتان اهمیت داشته باشد حتما باید سری به دو دلفین بزنید.

همچنین باید بدانید که دو دلفین به عنوان یکی از کاملترین مراکز خرید قشم گل و گیاه بومی این جزیره را نیز به فروش می‌رساند که اخیرا محصولات جذابی برای گردشگران شده‌اند. در این مرکز برای کامل شدن تجربه خرید در قشم، رستوران و کافی‌شاپ نیز تعبیه شده است.

مجتمع تجاری دریا

مجتمع تجاری دریا - تجربه خرید از قشم

به عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید قشم مجتمع دریا یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری این جزیره زیبا با اجناس بسیار متنوع است. این مهمترین بازاری است که بلافاصله با ورود به درگهان با آن مواجه می‌شوید چراکه در میدان اصلی این بندر واقع شده است.

این مرکز خرید در حدود 1500 واحد تجاری فعال شامل دو طبقه دارد. اجناس مختلفی از پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، اسباب بازی و غیره در این بازار به فروش می رسد.

مرکز خرید زمرد

مرکز خرید زمرد - مراکز خرید قشم با قیمت مناسب

زمرد از محبوبیت خاصی در میان مراکز خرید قشم برخوردار است و علت آن اینکه زمرد یکی از مراکز خرید قشم با قیمت مناسب است که بسیاری از مسافران و حتی افراد بومی را به خود جلب می‌کند.

زمرد یکی از مراکز خریدی است که علاوه بر خرده فروشی، امکان فروش عمده را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. بخش عمده‌ای از اجناس این مرکز خرید پوشاک است البته کالاهای مختلفی مانند کیف و کفش، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی هم در این پاساژ به فروش می‌رسند. در صورتی که در اندیشه خرید خرده یا عمده پوشاک با قیمت مناسب باشید حتما باید سری به این پاساژ بزنید.

بازار نخل

بازار نخل - مراکز خرید قشم با قیمت مناسب

بازار نخل به حق یکی از زیباترین بازارهای سنتی قشم است که کار خود را از سال 1392 آغاز کرده است و مساحت آن حدود 9200 متر مربع است و مجموعا 224 واحد تجاری دارد.

بازار نخل آنقدر طراحی زیبایی دارد که به واقع احساس خوبی از قدم زدن در آن تجربه خواهید کرد. این مرکز خرید به طور خاص روی فروش عمده پوشاک متمرکز شده است. در نتیجه به عنوان یک مغازه‌دار می‌توانید خرید بزرگ و پرسودی از این بازار داشته باشید. این مرکز خرید همچنین یک رستوران و کافی‌شاپ نیز برای تفریح بیشتر مسافران و گردشگران دارد.

بازار اطلس

بازار اطلس - تجربه خرید از قشم

اطلس به طور خاص بر فروش کیف و کفش و لوازم سفر مانند چمدان تمرکز دارد. در نتیجه اگر به فکر تهیه این اقلام هستید حتما به این بازار سری بزنید. این مرکز خرید دو طبقه دارد که هر دو طبقه به فروش همین اقلام اختصاص یافته است.

این مرکز هم به صورت خرده و هم عمده در فروش فعالیت می‌کند. اجناس متنوع این بازار در قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. کافه رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی برخی از مزایای این بازار هستند که نهایت رفاه را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

بازار نور

بازار نور - مراکز خرید قشم با قیمت مناسب

این بازار دقیقا روبروی مجتمع دو دلفین واقع شده است. تنوع کالا در این مرکز خرید بسیار بالا است و تفاوت آن با باارهای دیگر قشم این است که اکثر فروشندگان آن از افراد بومی جزیره هستند. به طرز جذابی این مجتمع تجاری با یک پل هوایی به دو دلفین متصل شده است تا درواقع در دل یک بازار دیگر باشد.

مرکز تجاری ایران زمین درگهان

مرکز تجاری ایران زمین درگهان - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید و بهترین فروشگاه ها

 

یکی دیگر از ارزان ترین مراکز خرید قشم مجتمع تجاری درگهان است که در دو طبقه احداث شده است. طبقه اول این مرکز شامل بانک و رستوران است و طبقه دوم هم به پوشاک و لوازم ورزشی اختصاص یافته است.

مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری پرشین گلف - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید

پرشین گلف یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید قشم است که در 120 واحد تجاری اجناسی از جمله پوشاک،‌ لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، عینک و دیگر اقلام است. این مرک خرید نمای بسیار زیبایی رو به دریا دارد.

بازار راه ابریشم قشم

بازار راه ابریشم قشم - ارزان ترین مراکز خرید قشم ؛ تجربه خرید

بازار راه ابریشم از دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که از طریق یک پل هوایی به هم متصل شده‌اند تا مشتریان به سادگی از یک ساختمان به دیگری راه پیدا کنند. این بازار از طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی بهره‌مند است و نظر هر مراجعه‌کننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در این بازار 90 فروشگاه وجود دارد که کالاهای باکیفیتی را از برندهای مختلف با قیمت مناسب ارائه می‌کنند.

الماس مال

الماس مال - ارزان ترین مراکز خرید قشم

مجتمع الماس یکی از بزرگترین مراکز خرید قشم است که در سال 1387 راه‌اندازی شد. این مرکز در 13 طبقه تاسیس شده است و دارای 950 واحد تجاری،‌ 190 واحد مسکونی، 9000 متر مربع شهر بازی،‌ 3000 متر مربع هایپر مارکت و 2000 متر مربع رستوران گردان در ارتفاع 45 متری است.

از امکانات مهم الماس مال باید به سینمای دالبی با ظرفیت 400 نفر، سینمای چند بعدی،‌ پیست دوچرخه‌سواری، فوریت‌های پزشکی،‌ آمفی‌تئاتر، سالن اجتماعات،‌ بورس طلا و جواهر، دفتر خدماتی گدشگری تور قشم، فست‌فود، کافی‌شاپ و رستوران، پارکینگ به ظرفیت 400 خودرو، سالن بدنسازی، 16 دستگاه پله‌برقی، 13 دستگاه آسانسور، نمازخانه در همه طبقات،‌ آلاچیق‌های مخصوص استراحت، پارک کودک و آبنمای موزیکال اشاره کرد.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

وب سایت پایانه ها به عنوان معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، تجربه خرید آسان بلیط اتوبوس را برای شما فراهم کرده است. خرید بلیط اتوبوس از پایانه ها با چند کلیک و به‌راحتی امکان پذیراست و شما می‌توانید بصورت آنلاین از تمامی شرکت‌های معتبر اتوبوسرانی کشور، برای مقصد مورد نظر بلیط بخرید. علاوه بر خرید بلیط اتوبوس در سایت پایانه ها شما می‌توانید اتوبوس و تاکسی سواری دربستی اجاره کنید. ارسال بار به صورت اینترنتی از دیگر خدمات پایانه هاست. چنانچه در هر یک از مراحل سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

نظر شما درخصوص چک لیست وسایل ضروری در سفر با اتوبوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با  تکراتو  در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر