;
coinex

دوربین شیائومی 12 سریعترین شاتر و فوکوس را در میان پرچمداران خواهد داشت

طبق اخبار به دست رسیده دوربین شیائومی 12 سریعترین شاتر و فوکوس را در میان پرچمداران خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

همانطور که می‌دانید تنها یک هفته دیگر باقی است تا این محصول فوق العاده جذاب رونمایی شود. به همین علت بنیان گذار این کمپانی چند تیزر پیرامون جزئیات نمایشگر و دوربین گوشی‌های آینده را منتشر کرده است.

طبق گفته او دوربین شیائومی 12 سریعترین شاتر و فوکوس را در میان پرچمداران فعلی بازار خواهد داشت. از این رو در ادامه جزئیات بیشتر این دوربین فوق العاده را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

دوربین شیائومی 12 سریعترین شاتر و فوکوس

کمپانی شیائومی با انتشار پستی در  Weibo زئیاتی از قدرت دوربین دستگاه آینده خود را اعلام کرد و ادعا کرد که شیائومی ۱۲ پیشرفت های کاملا جدیدی در زمینه تصویربرداری دارد.

طبق ادعای این کمپانی دورین شیائومی 12 این امکان را به شما می‌دهد که با سرعت بسیار بیشتری عکس و فیلم و خود را ثبت کنید، همجنین به شما اجازه می‌دهد تا اشیاء با حرکت سریع، پایدارتر و قابل‌اعتمادتر تصویربرداری شوند.

این پیشرفت با معماری جدید “Xiaomi Image Brain” بدست آمده است. اگرچه دقیقاً مشخص نیست، اما به‌نظر می‌رسد که این مورد، یک نرم‌افزار پردازش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی باشد که احتمالاً در انجام کار خود بسیار سریع‌تر از روش‌های پردازش سنتی عمل می‌کند.

دوربین شیائومی 12 سریعترین شاتر و فوکوس
Xiaomi 12 / دوربین شیائومی 12 / مشخصات Xiaomi 12 / مخشصات دوربین Xiaomi 12

طبق ادعاب بنیان گذار این کمپانی این دوربین از نتیجه دو سال تحقیق و توسعه فناوری ناشی می‌شود. البته همه این‌ها بدون پیکربندی سخت‌افزاری عالی امکان‌پذیر نیست. از طریق دو سال تحقیق الگوریتم توسعه‌یافته، معماری تصویربرداری بازنویسی شده است که باعث می‌شود سرعت راه‌اندازی و توانایی ثبت عکس‌ها به‌صورت قابل‌توجهی جهش کند.

باید گفت با توجه به پوسترهای تبلیغاتی، این ویژگی به‌صورت یک استاندارد در سری Xiaomi 12 خواهد بود. اخیراً مشخص شد که این سری شامل دو مدل بوده که یکی با نمایشگر بزرگ و دیگری با ابعاد بسیار کوچک‌تری را دارد. انتظار می‌رود مدل بزرگ‌تر دارای صفحه‌نمایش بزرگ 6.81 اینچی بوده درحالی‌که اندازه صفحه‌نمایش مدل کوچک‌تر 6.28 اینچی است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دوربین شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر