;
coinex

آیا شیائومی 12 پرو مثل پرچمداران قبلی مشکل گرم شدن خواهد داشت؟

ادعا شده است که شیائومی 12 پرو مثل پرچمداران قبلی مشکل گرم شدن خواهد داشت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید.

زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های پرچمدار شیائومی نمانده است و قرار است این پرچمداران به زودی معرفی و رونمایی شوند. در مورد گوشی شیائومی 12 پرو شایعاتی مطرح شده است؛ براساس این شایعات این گوشی مشکل گرم شدن بیش از حد خواهد داشت که البته شیائومی آن را رد کرده و ادعا کرده که این گوشی چنین مشکلی ندارد.

کمپانی شیائومی جزئیات مربوط به تراشه و صفحه نمایش مورد استفاده در پرچمداران آینده خود را فاش کرده است. در حال حاضر نیز با انتشار پوستری ادعا کرده است که شیائومی 12 پرو عملکرد بهینه‌ای در کنترل دما خواهد داشت.

آیا شیائومی 12 پرو مثل پرچمداران قبلی مشکل گرم شدن خواهد داشت؟

گوشی موتورولا Edge X30 مشکل تولید گرمای بیش از حد داشت و این موضوع باعث شد تا پس از این نگرانی‌هایی در مورد سایر گوشی‌های مجهز به  Snapdragon 8 Gen 1 نیز ایجاد شود.

با توجه به این صحبت‌ها اکنون شیائومی با انتشار پوستری ادعا کرده است که پرچمدار آینده آنها در هنگام بازی یا کارهای فشرده، دمای قابل قبولی خواهند داشت و مشکل گرم شدن در این گوشی‌ها وجود نخواهد داشت.

این شرکت ادعا کرده است که شیائومی ۱۲ پرو پس از نیم ساعت اجرای بازی King of Glory (یا همان Honor of Kings) در حالت فول فریم، دمای ثابت ۴۳.۵ درجه داشته و دمای آن تغییری نداشته و گرم نشده است.

شیائومی 12 پرو
شیائومی 12 پرو مثل پرچمداران قبلی / شیائومی 12 پرو مثل پرچمداران قبلی

لی جون، موسس و مدیر عامل شیائومی می‌گوید که Xiaomi 12 Pro می‌تواند به طور هوشمندانه تصاویر و عملیات را در زمان واقعی پیش بینی کند و تعداد، فرکانس و رفرش ریت صفحه نمایش را فوراً تنظیم کند. بنابراین علیرغم استفاده بهینه از منابع، شاهد بهترین عملکرد خواهیم بود و این گوشی هیچگونه مشکل احتمالی و گرم شدن نخواهد داشت.

شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی هوشمندی است که از نسل دوم صفحه نمایش 2K کم مصرف بهره می‌برد. این تلفن هوشمند همچنین امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرده و ۱۵ رکورد جدید به ثبت رسانده است. از سوی دیگر، گوشی‌های Xiaomi 12 و 12X دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی فول اچ دی پلاس ساخت TCL خواهند بود. تأیید شده است که دو گوشی پرچمدار آینده شیائومی، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره‌مند خواهند شد.

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، این دستگاه‌ها با رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ به دست کاربران خواهند رسید. گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ شیائومی قرار است در تاریخ ۲۸ دسامبر (هفتم دی) در کشور چین معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این ادعای کمپانی شیائومی چیست؟ آیا شیائومی ۱۲ پرو می‌تواند دمای Snapdragon 8 Gen 1  را به طور بهینه کنترل کند یا مشکل گرم شدن بیش از حد در این گوشی هم وجود خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر