;
coinex

قیمت شیائومی 12 پیش از رونمایی مشخص شد

قیمت شیائومی 12 پیش از رونمایی مشخص شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا قیمت پرچمدار جدید شیائومی را ببینید و اطلاعاتی از این گوشی به دست آورید.

این اطلاعات غیررسمی است اما اگر حقیقت داشته باشد می تواند قیمت های جذابی برای خانواده Xiaomi 12 باشد. البته به یاد داشته باشید که قیمت ها مربوط به بازار چین بوده و قیمت گذاری شیائومی برای بازار جهانی حتما گران تر از این اعداد خواهد بود.

همچنین عجیب است که در این شایعه شاهد قیمت ۳ دستگاه هستیم، در حالی که انتظار داریم ۲ دستگاه در مراسم ۷ دی ۱۴۰۰ شیائومی رونمایی شوند. به هر صورت هر چه که هست قیمت شیائومی ۱۲ در چین مشخص شده و در این مطلب با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

قیمت شیائومی 12

در توییتی از ishan agarwal می بینیم که قیمت های مربوط به ۳ مدل از اعضای خانواده شیائومی ۱۲ اعلام شده که هر کدام از آن ها دارای ۳ پیکربندی مختلف حافظه رم و حافظه داخلی هستند.

قیمت شیائومی ۱۲ در چین:

۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۵۰ دلار

۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۹۶ دلار

۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۲۷ دلار

قیمت شیائومی ۱۲ در چین:

۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۷۵ دلار

۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۲۲ دلار

۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۸۵ دلار

قیمت Xioami 12 Pro در چین:

۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۸۵ دلار

۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۳۲ دلار

۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۹۵ دلار

قیمت شیائومی 12

همانطور که دیدید، به نظر نمی رسد که این قیمت ها برای خانواده پرچمدار ۲۰۲۲ شیائومی خیلی بالا باشد. به خصوص مدل های ۱۲ و ۱۲ پرو که تایید شده از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می برند.

البته باید تا فردا صبر کرد و دید که قیمت گذاری رسمی چیست. همچنین نباید از یاد برد که این ها قیمت بازار چین است.

مشخصات شیائومی 12

درباره مشخصات Xiaomi 12X باید گفت که این گوشی، احتمالا مثل گوشی Mi 11X به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی از یک پنل نمایشگر آمولد و در ابعاد 145.4×65.4 میلی‌متر ساخته شده است؛  یعنی تقریبا 6.28 اینچ. این در حالیست که شیائومی Mi 11X به نمایشگر 6.67 اینچی مجهز شده بود.

نمایشگر +FullHD شیائومی 12 ایکس از نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR10 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد که در مقایسه با دوربین 48 مگاپیکسلی Mi 11X، کمی بهتر شده است.

قیمت شیائومی 12

شیائومی ۱۲ مجهز به نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی AMOLED است که با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، رنگ‌های ۱۰ بیتی، پشتیبانی از فناوری HDR10+ ،Dolby Vision و روشنایی سطح ۱۶۰۰۰ نیت عرضه می‌شود. قطر این گوشی هوشمند ۶۹٫۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است. در حالی در این پوستر به پردازنده‌ی این گوشی اشاره نشده، اما می‌دانیم که نسخه‌ی استاندارد شیائومی ۱۲ از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده بهره می‌برد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص قیمت شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر