;
coinex

ماکت گلکسی S22 طرح های پیشین را تایید می کند

ماکت گلکسی S22 طرح های پیشین را تایید می کند. با ما در تکراتو همراه باشید تا پرچمدار جدید سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم.

چند وقت پیش، گزارشاتی منتشر شد مبنی بر آنکه سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در ماه فوریه (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) معرفی خواهند شد. با اینکه بیش از یک ماه تا معرفی پرچمدار آینده سامسونگ مانده است، اما بسیاری از مشخصات و ویژگی های این سری از گوشی های هوشمند فاش شده است.

هم اکنون نیز تصاویر ماکت گلکسی S22 اولترا منتشر شده است. تصاویر مذکور، جزئیات کامل طراحی این دستگاه را به ما نشان می‌دهند و همچنین رندر های منتشر شده در گذشته را نیز تأیید می‌کنند.

گلکسی S22

افشاگر اطلاعات، hypark22، در توییتر خود تصاویر ماکت گلکسی S22 اولترا مشکی رنگ را در تمام زوایا منتشر کرده است. با آنکه تصاویر مذکور نمونه واقعی S22 Ultra نیستند اما جزئیات خوبی از طراحی پرچمدار آینده سامسونگ را در اختیار ما می‌گذارند.

نوع قرارگیری دوربین های Galaxy S22 Ultra در قاب پشتی، با نسل قبلی کاملا متفاوت است و به نوعی ما را یاد LG Velvet می‌اندازد. گران قیمت ترین نسخه از پرچمداران آینده سامسونگ لبه های تیز و مربعی شکل به همراه طراحی جعبه ای شکل دارد. این نوع طراحی ما را یاد سری گلکسی نوت می‌اندازد.

گلکسی S22

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ تصمیم گرفت که به تولید سری گلکسی نوت خاتمه دهد. اما هم‌اکنون نسخه اولترا سری S، به نوعی جانشین سری نوت محسوب می‌شود. زیرا این تلفن هوشمند به جز طراحی، محلی برای قرارگیری قلم S-Pen نیز دارد.

مطابق انتظار گلکسی S22 Ultra حاشیه های بسیار کمی داشته و دوربین سلفی در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. S22 اولترا از درگاه USB Type-C و قاب پشتی مات بهره می‌برد. البته گفته شده که نسخه استاندارد و پلاس این سری از گوشی های هوشمند، از قاب پشتی شفاف استفاده خواهند کرد. یکی از مزایای استفاده از طراحی مات، عدم جذب اثر انگشت است.

گلکسی S22

مشخصات گلکسی S22

درباره مشخصات کلی گلکسی اس 22 اولترا باید گفت که این گوشی احتمالا از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود و دولنز 10 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 12 مگاپیکسلی، در کنار دوربین اصلی و در پنل پشتی قرار می‌گیرند.

سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی احتمالا از نوع Samsung HM3 خواهد بود. این لنز دوربین با سنسور 1/1.33 اینچ، از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، دیافراگم f/1.8 و سایز پیکسل 0.8μm برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره ماکت گلکسی S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر