;
coinex

مشخصات وان پلاس 10 پرو رسما مشخص شد

مشخصات وان پلاس 10 پرو رسما مشخص شد. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا از مشخصات وان پلاس 10 پرو مطلع شوید.

وان پلاس در نظر دارد تا در تاریخ 21 دی 1400، جدیدترین پرچمدار خود، یعنی OnePlus 10 Pro را وارد رقابت نسل جدید گوشی‌های پرچمدار کند. اما در همین فاصله باقی مانده تا رونمایی این گوشی، مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro توسط خود وان پلاس به اشتراک گذاشته شده است! بنابراین، در ادامه به مشخصات تأیید شده از این پرچمدار خواهیم پرداخت.

وان پلاس 10 پرو

بر اساس گزارش EqualLeaks، کمپانی وان پلاس طی یک حرکت غیر معقول، تمام مشخصات رسمی گوشی پرچمدار جدیدش، یعنی OnePlus 10 Pro را به صورت عمومی به نمایش گذاشته است! این در حالی است که بسیاری از کمپانی‌ها، به خصوص در رده پرچمداران، تنها با انتشار تیزرهای مختصر این کار را می‌کنند! اما وان پلاس نه تنها طراحی رسمی و کامل گوشی خود را به عموم کاربران اطلاع داده است، بلکه اکنون به سراغ منتشر کردن مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro رفته است!

با منتشر شدن این اطلاعات، دقیقاً هیچ چیزی به جز قیمت این گوشی باقی نمانده است که بخواهد برای ما هیجان انگیز و نامعلوم باشد. بنابراین، این شما و این هم از مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro!

مشخصات وان پلاس 10 پرو

در بخش دوربین، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3.3 برابری، دوربین سه‌گانه پشتی را تشکیل می‌دهند که دقیقاً مشابه با همین چیزی است که در وان پلاس 9 پرو دیده‌ایم. البته، این شباهت تنها از نظر اعداد و ارقام است و شایددر وان پلاس 10 پرو از سنسورها یا لنزهای ارتقا یافته استفاده شده باشد. دوربین سلفی نیز یک گام پیشرفت کرده و به 32 مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده است.

وان پلاس 10 پرو

پرچمدار جدید وان پلاس از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که البته هنوز جزئیاتی از سرعت شارژ آن ارائه نشده است. در نهایت اینکه، این گوشی گواهینامه IP68 را در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، به دست آورده است.

گفته می‌شود گوشی‌های سری وان پلاس 10 اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه 2022 (نیمه اول بهمن ماه) در چین رونمایی شده و از ماه آوریل به صورت جهانی در دسترس خواهند بود

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس 10 پرو چیست؟ نظرات خود را دربخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراگ بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر