;
coinex

آیفون 14 پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

اخبار جدیدی درباره دوربین آیفون 14 پرو منتشر شده که گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد iPhone 14 Pro به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که نسبت به نسل قبلی، آپگرید قابل توجهی است.

TrendForce گزارش جدیدی درباره مشخصات دوربین آیفون 14 پرو منتشر کرد و مدعی شد که این گوشی به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. این گوشی با این لنز دوربین بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های 2022 خواهد بود.

دوربین آیفون 14 پرو

دوربین 48 مگاپیکسلی در گوشی iPhone 14 Pro به این معناست که این گوشی احتمالا قابلیت ضبط ویدیوی 8K را دارد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که قابلیت‌های عکس‌برداری نیز در این گوشی بهینه‌سازی شوند و از عکاسی با رزولوشن‌های مختلف پشتیبانی کند. البته چنین قابلیتی به چشم‌انداز و اندازه تصویر بستگی دارد.

آیفون 14 پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

تحلیلگر معروف اپل، Ming Chi Kuo از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود گوشی‌های 2022 اپل به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد؛ و حالا این خبر جدید درواقع تمام شایعات و گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند. این افشاگر همچنین مدعی شده بود که دوربین آیفون 15 که در سال 2023 راه‌اندازی می‌شود، از قابلیت پریسکوپ زوم برخوردار خواهد شد.

دوربین 48 مگاپیکسلی در آیفون 14 پرو، یک تغییر بزرگ در روند طراحی دوربین این گوشی‌هاست. روز گذشته، خبری درباره طراحی پانچ نمایشگر آیفون 14 پرو منتشر شده بود. احتمالا در این گوشی از ناچ نمایشگر خبری نیست و اپل در طراحی آیفون‌های نسل جدید، از طراحی کاملا جدیدی بهره خواهد برد. اینطور که به نظر می‌رسد، آیفون به انتقادهای سازنده هواداران خود توجه کرده و قصد دارد سری آیفون 14 را با آپگریدهای بزرگی راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر