;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 25 دی 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 25 دی 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بایرن مونیخ کلن را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال آلمان از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی بایرن مونیخ کلن امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایرن مونیخ کلن به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بایرن مونیخ کلن را از تکراتو تو دنبال کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ کلن 25 دی 1400

کلن 28 امتیازه درحالی امشب به مصاف با بایرن مونیخ میرود که از پنج بازی اخیر خود سه بازی را برده یکی را مساوی و دیگری را باخته است و در جایگاه ششم بوندسلیگا قرار دارد. بایرن مونیخ نیز با 43 امتیاز و اختلاف بسیار با این تیم در جایگاه نخست لیگ آلمان قرار دارد. این تیم از پنج بازی اخیر خود فقط 1 باخت داشته است.

پخش زنده بایرن مونیخ کلن
ساعت پخش فوتبال پخش زنده بایرن مونیخ کلن 25 دی 1400 / ساعت پخش بازی پخش زنده بایرن مونیخ کلن 25 دی 1400

همچنین احتمال برد هر کدام از این دو تیم با در نظر گرفتن بازی‌های قبل به این گونه است که: بایرن با احتمال 68 درصد این بازی را با برد پشت سر خواهد گذاشت و کلن فقط با احتمال 15 درصد این بازی را خواهد برد و 17 درصدهم احتمال مساوی بین این دو تیم وجود خواهد داشت.

ساعت بازی دو تیم بایرن مونیخ و کلن نیز 18:00 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده بازی بایرن مونیخ کلن 25 دی 1400 از بین‌اسپورت فرانسوی (EN BeIN Sport)

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ کلن 25 دی 1400 از بین‌اسپورت ترکیه (TR BeIN Sport) 

.

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر