;
coinex

پخش زنده یوونتوس اودینزه 25 دی 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده یوونتوس اودینزه 25 دی 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده یوونتوس اودینزه را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی یوونتوس اودینزه امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال یوونتوس اودینزه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی یوونتوس اودینزه را از تکراتو تو دنبال کنید.

پخش زنده یوونتوس اودینزه

یوونتوس تیم پنجم جدول سری آ امشب درحالی به مصاف با اودینزه می‌رود که از 5 بازی اخیر خود موفق به ثبت 3 برد و 2 مساوی شده است. یوونتوس درحال حاضر 38 امتیاز دارد. از آن طرف تیم اودینزه 20 امتیازی، از پنج بازی اخیر خود فقط موفق به کسب 5 امتیاز شده است که یعنی یک برد 2 مساوی و 2 باخت که آمار خوبی را از خود نشان نمی‌دهد. اودینزه درحال حاضر در رتبه 14 لیک ایتالیا قرار دارد.

پخش زنده یوونتوس اودینزه
ساعت پخش فوتبال پخش زنده یوونتوس اودینزه 25 دی 1400 / ساعت پخش بازی پخش زنده یوونتوس اودینزه 25 دی 1400

همچنین شانس برد دو تیم با توجه به تقابل‌های قدیم این دو تیم اینگونه است که: یوونتوس 67 درصد شانس برد در این تقابل و اودینزه فقط 13 درصد شانس برد را دارند. 20 درصدهم احتمال دارد این دیدار بدون برنده به پایان برسد.

ساعت بازی دو تیم یوونتوس و اودینزه نیز 23:15 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده یوونتوس اودینزه 25 دی 1400 از بین‌اسپورت فرانسوی (EN BeIN Sport)

پخش زنده فوتبال یوونتوس اودینزه امروز 25 دی 1400 از Sport Tv پرتغال

.

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر