;
coinex

سری گلکسی S22 سامسونگ به نوع جدیدی از گوریلا گلس وکتوس پلاس مجهز می‌شوند

نمایشگر و پنل پشتی سری گلکسی S22 سامسونگ احتمالا به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس پلاس مجهز می‌شوند که نوع جدیدی از تکنولوژی را برای حفاظت از گوشی به کار می‌گیرد.

تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند همیشه تلاش می‌کنند تا گوشی‌های مقاومی را تولید کنند؛ مخصوصا اگر گوشی‌ها از نوع پرچمدار و رده‌بالا باشند، پوشش‌های محافظ باید قوی‌تر و مطمئن‌تر از همیشه باشند. کمپانی کورنینگ یکی از معتبرترین تولید‌کننده‌های پوشش‌های محافظ قوی است که نوع جدیدی از گوریلا گلس، یعنی گوریلا گلس وکتوس را در سال 2022 راه‌اندازی کرد.

گوریلا گلس وکتوس از همان زمان تا‌به‌حال، محافظ بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بوده است. اما گوریلا گلس وکتوس پلاس، نسل جدیدی از پوشش‌های محافظ است که نسبت به نسل‌های قبلی، قدرت بالاتری برای محافظت از گوشی دارد. گفته می‌شود سری گلکسی S22 سامسونگ هم از این محافظ جدید برخوردار خواهند شد.

سری گلکسی S22 سامسونگ به نوع جدیدی از گوریلا گلس وکتوس پلاس مجهز می‌شوند

پوشش محافظ جدید در گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ

آیس‌یونیورس معروف این‌بار مدعی شده که گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra در پنل پشتی یا جلویی خود به گوریلا گلس وکتوس پلاس مجهز می‌شوند. حتی این احتمال وجود دارد که هر دو پنل به این ویژگی مجهز شوند.

گوشی‌های گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس که در سال گذشته راه‌اندازی شدند، به پنل پشتی پلاستیکی مجهز بودند؛ البته نسخه پلاس در هر دو پنل پشتی و جلویی خود به گوریلا گلس وکتوس مجهز بود.

سری گلکسی S22 سامسونگ در دو مدل استاندارد و پلاس، در رنگ‌های صورتی گلد، مشکی و سفید عرضه می‌شوند. گلکسی S22 Ultra نیز احتمالا در رنگ‌های قرمز تیره، سبز، مشکی و سفید به بازار می‌آید.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچمداران 2022 سامسونگ، باید هر روز منتظر اخبار بیشتری از این گوشی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پوشش محافظ سری Galaxy S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر