;
coinex

 تنوع رنگ های گلکسی اس 22 فاش شد؛ کهکشانی‌ها با رنگ بندی جذاب در راهند

هرچه به تاریخ رونمایی سری گلکسی اس 22 نزدیک می‌شویم، اخبار بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. امروز اخباری از تنوع رنگ های گلکسی اس 22 فاش شده که زیبایی این گوشی را به تصویر می‌کشند.

گزارش‌هایی که تاکنون از کهکشانی‌های سامسونگ منتشر شده، مدعی هستند که سری Galaxy S22 سامسونگ 8 فوریه (19 بهمن) رسما رونمایی می‌شود. حتی اگر این تاریخ درست نباشد، حجم اطلاعاتی که این روزها منتشر می‌شود، از رونمایی سری گلکسی اس 22 در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

امروز نیز جزییاتی از تنوع رنگ های گلکسی اس 22 ، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده است.

تنوع رنگ های گلکسی اس 22 سامسونگ

گوشی‌های Galaxy S22 Plus ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra، همگی در چهار رنگ یکسان به بازار می‌آیند. البته این احتمال وجود دارد که رنگ بندی گلکسی اس 22 اولترا در طیف متفاوتی از همان رنگ‌های یکسان باشد. یکی از منابع آگاه مدعی شده که تنوع رنگ های گلکسی اس 22 اولترا در تمام رنگ‌ها، یک طیف جدید خواهد داشت.

 تنوع رنگ های گلکسی اس 22 فاش شد

این اخبار توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده و تنها براساس شایعه‌ها می‌توان رنگ بندی گلکسی اس 22 را حدس زد.

گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس در چهار رنگ یکسان راه‌اندازی می‌شوند. این گوشی‌ها احتمالا در رنگ‌های سفید، مشکی، رز گلد، سبز، آبی، بژ و خاکستری راه‌اندازی می‌شوند. برخی منابع مدعی هستند که نسخه پلاس در رنگ بنفش هم یکی از گزینه‌های احتمالی است.

اما درباره تنوع رنگ های گلکسی اس 22 اولترا باید گفت که این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز تیره و سبز به بازار می‌آید. همانطور که گفته شد، رنگ‌های سفید، مشکی و سبز در گلکسی اس 22 اولترا در طیف متفاوتی از همین رنگ‌ها در گوشی‌های اس 22 و اس 22 پلاس خواهند بود. رنگ مشکی در این گوشی از نوع مات بوده که جذابیت بیشتری دارد.

 تنوع رنگ های گلکسی اس 22 فاش شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره  تنوع رنگ های گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر