;
coinex

پخش زنده اینترمیلان آتالانتا 26 دی 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده اینترمیلان آتالانتا 26 دی 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده اینترمیلان آتالانتا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده اینترمیلان آتالانتا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال اینترمیلان آتالانتا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی اینترمیلان و آتالانتا را از تکراتو تو دنبال کنید.

پخش زنده اینترمیلان آتالانتا 26 دی 1400

اینترمیلان تیم صدر نشین لیگ ایتالیا امشب در دیداری برابر آتالانتا حاضر خواهد شد. اینتر با آماری فوق‌العاده به دیدار با آتالانتا می‌رود. این تیم از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 5 برد شده است که همین امر باعث شده است در صدر لیگ سری آ قرار بگیرد. اینترمیلان با 49 امتیاز درصدر و آتالانتا با 41 امتیاز در جایگاه 4 سری آ قرار دارند. آتالانتا امشب بازی سختی را خواهد داشت اما اینکه آنها از 5 بازی اخیر 3 برد و یک مساوی و فقط 1 باخت داشته‌اند باعث میشود تا این بازی برای اینترهم زیاد ساده نباشد و ما امشب یک بازی جذاب را از هر دو تیم شاهد باشیم.

اینتر برای اینکه فاصله خود را با رقیب دیرینه بیشتر کند و صد را یک هفته دیگر آبی نگه‌دارد باید این بازی را با برد پشت سر بگذارد که همانطور که گفتیم این دیدار زیادهم برای این تیم ساده نیست. آتالانتا نیز برای اینکه جایگاه سوم جدول را از آن خود کند و ناپولی را کنار بزند به این 3 امتیاز بسیار نیاز دارد زیرا به صدر جدول نیز نزدیک‌تر میشوند.

پخش زنده اینترمیلان آتالانتا
پخش زنده اینترمیلان آتالانتا 26 دی 1400, پخش زنده اینترمیلان و آتالانتا, پخش زنده اینترمیلان,

احتما برد هر دو تیم نسبت به بازی‌های گذشته اینگونه است که: اینترمیلان با 42 درصد احتمال برد و آتالانتا با 31 درصد احتمال برد به دیدار با یکدیگر می‌روند. 27 درصدهم پیشبینی شده است که این مسابقه مساوی خواهد شد.

ساعت بازی دو تیم اینترمیلان آتالانتا نیز 23:15 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده اینترمیلان آتالانتا 26 دی 1400 از بین اسپورت فرانسه (FR BeIN Sport)

پخش زنده اینترمیلان آتالانتا 26 دی 1400 از اسپورت تیوی پرتغال (Sport TV)

.

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر