;
coinex

پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده لیورپول برنتفورد را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اینگیلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده لیورپول برنتفورد امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال لیورپول برنتفورد به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی لیورپول و برنتفورد را از تکراتو تو دنبال کنید.

پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400

لیورپول سوم جدولی امروز درحالی به دیدار با برنتفورد 14 جدولی می‌رود که از پنج بازی اخیر خود فقط موفق به ثبت 2 برد شده است و 2 مساوی و 1 باخت هم داشته است. حال از آن طرف برنتفورد و یاران سامان قودوس از پنج بازی قبلی خود 2 برد و 3 باخت داشته‌اند که آمار قابل قبولی به شمار نمی‌آید. لیورپول درحال حاضر با 42 امتیاز در جایگاه سوم و برنتفورد با 23 امتیاز در جایگاه 14 لیگ جزیره قرار دارند.

پخش زنده لیورپول برنتفورد
پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400 / ساعت پخش فوتبال پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400 / ساعت پخش بازی پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400

احتمال برد هر تیم در این بازی با در نظر گرفتن بازی‌های قبل به این گونه است که: لیورپول با 77 درصد احتمال برد و برنتفورد فقط با 7 درصد احتمال برد و 15 درصد هم مساوی در این دیدار به تقابل با یکدیگر می‌روند.

ساعت بازی دو تیم لیورپول و برنتفورد نیز 17:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400 از بین اسپورت عربی (AR BeINSport)

پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400 از بین اسپورت انگلیسی (BeIN Sport EN)

پخش زنده لیورپول برنتفورد 26 دی 1400 از اسپورت تی وی پرتغال (Sport TV)

.

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر