;
coinex

پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 27 دی 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 27 دی 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پرسپولیس ذوب آهن به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پرسپولیس ذوب آهن را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 27 دی 1400

با به اتمام رسیدن نیمی از رقابت‌های لیگ برتر حال باید به سراغ جام حذفی برویم و شور و اشتیاق این مسابقات را به دوش بکشیم. در مرحله یک هشتم جام حذفی هستیم و جایی که پرسپولیس تهران به ذوب آهن اصفهان برخورده است.

پرسپولیس دوم جدولی درحالی به دیدار با ذوب آهن 11 جدولی می‌رود که در مرحله قبل جام حذفی در باربر تیم گمنام ویستا توربین به برتری 4 بر 0 رسید و این تیم را به راحتی پشت سر گذاشت و حال مقابل ذوب آهن باید بازی کند. پرسپولیس از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 4 برد و یک مساوی شده است و حال با اختلاف 3 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. ذوب آهن نیز از پنج بازی اخیر خود 2 برد 2 مساوی و یک باخت داشته است و با 18 امتیاز در جایگاه 11 جدول خلیج فارس قرار دارد. پرسپولیس نیز با 32 امیتاز دوم است.

پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن
پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 27 دی 1400, پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن, پخش زنده پرسپولیس,

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس ذوب آهن نیز 15:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده پرسپولیس ذوب آهن 27 دی 1400 از اسپورتیم

.

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر