;
coinex

پخش زنده چلسی برایتون 28 دی 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده چلسی برایتون 28 دی 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده چلسی برایتون را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اینگیلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده چلسی برایتون امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال چلسی برایتون به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی چلسی برایتون را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده چلسی برایتون 28 دی 1400

چلسی امشب درحالی به مصاف با برایتون می‌رود که از پنج اخیر خود فقط یک بازی را برده است و یک بازی راهم باخته، دیگر بازی‌ها راهم مساوی کرده است. چلسی حال با 43 امتیاز در رده سوم جدول پریمیر لیگ قرار دارد. و اما از آن طرف برایتون که از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 2 برد 2 مساوی و یک باخت شده است در جایگاه 9 لیگ اینگیلیس قرار دارد. دو تیم امشب بازی سختی را خواهند داشت و باید در این بازی از تمام تلاش خود استفاده کنند تا برنده از این بازی خارج شوند.

احتما برد هر دو تیم نسبت به بازی‌های گذشته خود به اینگونه است که: چلسی با درصد برد بالاتر از برایتون، 54 درصد، و برایتون با درصد برد 20 درصد به دیدار با یکدیگر می‌روند. 26 درصد نیز مساوی برای این بازی پیش‌بینی شده است.

پخش زنده چلسی برایتون 28 دی 1400
پخش زنده چلسی برایتون 28 دی 1400, پخش زنده چلسی برایتون, پخش زنده فوتبال, چلسی, پخش زنده چلسی, ساعت بازی چلسی برایتون,

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید اتلتیکو بیلبائو نیز 23:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده چلسی برایتون 28 دی 1400 از BT Sport 1

.

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر