;
coinex

تاریخ رونمایی سری Galaxy S22 تغییر کرد؛ بهمن ماه منتظر پرچمداران سامسونگ باشید

اخبار مختلفی درباره تاریخ رونمایی سری Galaxy S22 به گوش می‌رسد. پیش از این گفته می‌شد پرچمداران 2022 سامسونگ 8 فوریه (19 بهمن) رونمایی می‌شوند؛ اما افشاگر معروف،‌ از تاریخ دیگری خبر می‌دهد.

خبرهای مختلفی که تاکنون درباره تاریخ رونمایی سری Galaxy S22 منتشر شده بود، مدعی بودند که این گوشی‌ها در تاریخ 8 فوریه رونمایی می‌شوند و یک روز پس از آن،‌ کار خود را به صورت رسمی در بازارهای جهانی آغاز می‌کنند.

اما آیس یونیورس معروف، ادعای دیگری را مطرح کرده است. پرچمداران 2022 سامسونگ در هر تاریخی که معرفی شوند، بی‌شک جزء بهترین گوشی‌های 2022 خواهند بود.

تاریخ رونمایی سری Galaxy S22

آیس یونیورس مدعی شده که سری گلکسی اس 22 سامسونگ، 9 فوریه (20 بهمن) رونمایی خواهند شد. البته هنوز این احتمال وجود دارد که تاریخ جدید،‌ مربوط به راه‌اندازی در بازار چین باشد. بنابراین می‌توانیم امیدوارم باشیم که تاریخ اصلی رونمایی، هشتم ماه فوریه است.

تاریخ رونمایی سری Galaxy S22 تغییر کرد؛ بهمن ماه منتظر رونمایی پرچمداران سامسونگ باشید

سامسونگ در رویداد خود از گوشی‌های Galaxy S22 Plus، Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra رونمایی خواهد کرد. نسخه Ultra رده‌بالاتر از دو مدل دیگر است و احتمالا، اولین گوشی سری S در تاریخ سامسونگ خواهد بود که به قلم استایلوس مجهز می‌شود؛ چیزی که پیش از این،‌ منحصرا برای گوشی‌های سری نوت سامسونگ طراحی می‌‌شد.

گفته می‌شود که گلکسی اس 22 اولترا، جذابیت‌های زیادی به همراه دارد و می‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند. این گوشی به پنل LTPO AMOLED و نرخ نوسازی داینامیک، از 1 تا 120 هرتز مجهز می‌شود. این گوشی همچنین از پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس پلاس بهره‌ خواهد برد.

از دیگر مشخصات گلکسی S22 Ultra می‌توان به شارژ سریع 45 وات باسیم و 15 وات وایرلس اشاره کرد. این گوشی به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت مجهز می‌شود.

گفته می‌شود که تبلت‌های سری گلکسی تب اس 8 هم در این رویداد بزرگ سامسونگ معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی سری Galaxy S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر