;
coinex

مشخصات فنی نسخه گلوبال ردمی نوت 11 (Redmi Note 11) لو رفت

نسخه گلوبال گوشی Redmi Note 11 قرار است به زودی رونمایی شود و حال مشخصات فنی نسخه گلوبال ردمی نوت 11 لو رفته است.

در این چند سال گذشته، شرکت شیائومی بازار بسیاری از کشورها همچون هند و ایران را با گوشی‌های مقرون به صرفه و پرکاربرد خود تصرف کرده است. یکی از گوشی‌های جدید این غول چینی سری ردمی نوت 11 بوده که قرار است به زودی نسخه گلوبال آن رونمایی شود اما تمامی مشخصات و طراحی آن پیش از رونمایی لو رفت.

مشخصات فنی نسخه گلوبال ردمی نوت 11

سری ردمی نوت 11 در بازار چین معرفی شده بودند و طرفداران این برند منتظر نسخه گلوبال این گوشی هستند. اطلاعات لو رفته از نسخه جهانی گوشی Redmi Note 11 حاکی از نمایشگر امولد و تراشه اسنپدراگون 680 است؛ در حالی که این محصول در بازار چین از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 810 5G بهره می‌برد.

طبق اطلاعات لو رفته، این گوشی نمایشگری 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز دارد تا کاربران را جذب خود کند. در بالای نمایشگر گوشی ردمی نوت 11 شاهد قرارگیری یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهیم بود.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. ردمی همچنین برای این محصولش از یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو استفاده خواهد کرد.

مشخصات فنی نسخه گلوبال ردمی نوت 11 (Redmi Note 11)
مشخصات فنی نسخه جهانی ردمی نوت 11 / مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 11 نسخه گلوبال / مشخصات فنی شیائومی ردمی Note 11 نسخه جهانی

به علاوه، این محصول به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی مجهز خواهد شد. یکی از ویژگی‌های عجیب این دستگاه در صورت صحت شایعه اخیر، تجهیز به سیستم عامل پیش فرض اندروید 11 است، با این حال شیائومی ازMIUI 13  در آن استفاده خواهد کرد.

این محصول در دو نسخه4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و در هر دو نسخه امکان استفاده از کارت حافظه وجود دارد. انتظار می‌رود این گوشی در رویداد 6 بهمن شیائومی رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص مشخصات فنی نسخه گلوبال ردمی نوت 11 (Redmi Note 11) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر