;
coinex

گلکسی F23 سامسونگ با اسنپدراگون 750G در گیک‌بنچ دیده شد

گلکسی F23 شرکت سامسونگ یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای است که این شرکت قصد دارد در آینده به بازار عرضه کند. به‌تازگی مشخصات این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

این گوشی که از سری F سامسونگ است احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 750G استفاده خواهد کرد. همچنین با توجه به شماره مدل SM-E236B که در لیست Geekbench نمایش داده شده است، تصور می‌شود که این میان‌رده جدید با نام گلکسی F23 5G به بازار عرضه شود.

اسنپدراگون 750G با توجه به تاریخ انتشار آن که به سال 2020 برمی‌گردد، با اینکه پردازنده جدیدی نیست اما همچنان توانایی بالایی در انجام امور مختلف با حفظ استانداردهای امروزی دارد.

در ادامه می‌بینیم که این پردازنده تا چه حد می‌تواند بعد از 2 سال وظایف خود را انجام دهد و در سری جدید میان‌رده F23 چه عملکردی خواهد داشت.

مشخصات گلکسی F23 سامسونگ

گلکسی F23 سامسونگ احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند. این تراشه در آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیاز 640 و 1820 را کسب کرده که مطابق استانداردهای امروزی رقم مناسبی به شمار می‌رود.

مشخصات گلکسی F23 سامسونگ

این تراشه از 2 هسته پردازنده Cortex-A77 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره‌مند است که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 619 جفت خواهد شد.

میزان رم در نظر گرفته شده برای پشتیبانی از این پردازنده، 6 گیگابایت است که 5.3 گیگابایت آن آزاد و در دسترس خواهد بود. با توجه به سیستم مورد نیاز بازی‌ها در Play Store این میزان از حافظه آزاد رم برای تجربه اکثر عناوین کاملا مناسب است.

طبق این لیست منتشر شده گلکسی F23 سامسونگ از اندروید 12 بهره می‌برد. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند از همان اوایل عرضه با روابط کاربری One UI 4 بوت شود که این به‌روزرسانی تا پایان دوره پشتیبانی به نسخه 14 اندروید ختم خواهد شد.

نام تجاری گلکسی F23

سامسونگ سری قبلی این گوشی، یعنی گلکسی F22 را در برخی از فروشگاه‌ها با نام گلکسی M22 به فروش رساند که احتمال این کار برای گلکسی F22 نیز وجود دارد.

نام تجاری گلکسی F23

با اینکه به نظر می‌رسد گلکسی F23 5G جایگزینی برای F22 است، اما با توجه به مشخصات این دو گوشی این موضوع کاملا هم درست نیست. Galaxy F22 از تراشه مقرون به صرفه هلیو C80 4G استفاده می‌کرد که قیمت آن را به 174 دلار می‌رساند. با این حال از طرف دیگر اسنپدراگون 750G موجود در گلکسی F23 با پشتیبانی از 5G، قیمت آن را تا حد زیادی بالاتر خواهد برد.

با این اوصاف تا زمانی که خود سامسونگ نام تجاری گلکسی F23 را برای این گوشی تایید نکند، نمی‌توان به قطع گفت که مشخصات بالا متعلق به Galaxy F23 5G خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی F23 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر