;
coinex

می 8 پرو شیائومی آپدیت جدید دریافت می‌کند؛ از MIUI 12.5 خبری نیست

گوشی هوشمند می 8 پرو در سال 2018 به عنوان پرچمدار شیائومی به بازار عرضه شده و تقریبا یک سال است که نسخه جدیدی برای به‌روزرسانی دریافت نکرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی پرچمدار قدیمی خود را به نسخه‌های جدید رابط کاربری مجهز نمی‌کند.

از آخرین به‌روزرسانی که برای این گوشی منتشر شد حدودا یک سال می‌گذرد. در سال 2020 آپدیت آخر شیائومی می 8 پرو منتشر شد و حالا با عرضه به‌روزرسانی جدید همچنان اثری از MIUI 12.5 نیست. این آپدیت با تاخیر زیادی که داشته، سیستم‌عامل جدید را با خود به همراه نداشته است که در ادامه دلیل این اتفاق را بررسی خواهیم کرد.

به‌روزرسانی جدید شیائومی می 8 پرو

شرکت شیائومی در حال عرضه به‌روزرسانی جدید برای می 8 پرو است که در دسترس تمام کاربران در سطج حهان قرار می‌گیرد. در حال حاضر آخرین آپدیت برای دو منطقه یعنی جهانی و روسیه در دسترس بوده و به ترتیب با شماره‌های ساخت V12.0.2.0.QECMIXM و V12.0.2.0.QECRUXM منتشر شده‌ است. با اینکه این به‌روزرسانی برای Mi 8 Pro با تاخیر یک ساله عرضه شده، اما در لیست تغییرات جدید، مورد چندان چشم‌گیری دیده نخواهد شد. در واقع در اطلاعات آپدیت فقط به بهینه‌سازی عملکرد سیستم، امنیت و ثبات بهتر اشاره شده است.

به‌روزرسانی جدید شیائومی می 8 پرو

در کشور چین می 8 پرو در ماه نوامبر (آبان) به‌روزرسانی اخیر را دریافت کرده بود. با این حال مشخص نیست که چرا شیائومی این آپدیت را برای دیگر مناطق به تعویق انداخته و با تاخیر چندماهه آن را برای گوشی‌ هوشمند خود عرضه می‌کند.

واضح است که می 8 پرو سازگاری مورد نیاز برای سیستم‌عامل MIUI 13 را نخواهد داشت. اما سوالی که به ذهن می‌رسد این است که آیا این پرچمدار نسخه MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می‌کند یا نه.

شیائومی می 8 پرو در روز عرضه با نسخه 9 سیستم‌عامل MIUI مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند در بازه انتشار خود تا به امروز دو نسخه اندروید 9.0 و 10 را دریافت کرده و از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل MIUI در نسخه‌های 10، 11 و 12 برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره به‌روزرسانی جدید Xiaomi Mi 8 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر