;
coinex

گلکسی A33 و گلکسی A53 تاییدیه Bluetooth را دریافت کردند

گوشی‌های هوشمند گلکسی A33 و گلکسی A53 شرکت سامسونگ همچنان به مرحله معرفی رسمی نرسیده‌اند؛ اما دریافت تاییدیه از بلوتوث، از راه‌اندازی آنها در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

این دو مدل چندی پیش در آزمایش آنلاین HTML5 مشاهده شدند که نسخه مشابهی از اینترنت سامسونگ را اجرا و امتیازهای بنچمارک یکسانی را دریافت کرده بودند. حالا به جز نتایج آزمایشی که از این گوشی‌ها منتشر شده، شایعات مختلفی در راستای مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه‌ها دست‌به‌دست می‌شوند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

گلکسی A33 و گلکسی A53 اخیرا تاییدیه بلوتوثرا دریافت کردند و زمان زیادی تا عرضه آنها باقی نمانده است.

عرضه گلکسی A33 و گلکسی A53

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند گلکسی A33 و گلکسی A53 سامسونگ به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند، برای شناسایی آن‌ها از شماره مدل استفاده می‌شود. گلکسی A33 با شماره مدل SM-A336x مشخص شده که منظور از x پایانی در آن، مناطق مختلفی هستند که گوشی در آنها عرضه می‌شود؛ این مناطق با حروفی مثل M ،‌B ،E و غیره در انتخاب شماره مدل نمایش داده می‌شوند. از طرف دیگر گوشی هوشمند گلکسی A53 سامسونگ نیز با همین قانون مشابه با شماره مدل SM-A536B، SM-A536E و غیره شناخته می‌شود.

عرضه گلکسی A33 و گلکسی A53

با اطلاعاتی که از این دو گوشی در دست داریم به نظر می‌رسد که حداقل در برخی از مناطق، گلکسی A33 و گلکسی A53 با اتصال بلوتوث 5.1 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به بازار عرضه شوند.

اگر تاریخچه عرضه مدل‌های مشابه سری‌های قدیمی این دو گوشی هوشمند را مصداق خود قرار دهیم، گلکسی A33 در ماه فوریه (اسفند) آماده انتشار خواهد بود. همین موضوع مشابه برای گلکسی A53 احتمالا در ماه مارس (اسفند یا فروردین) اتفاق خواهد افتاد.

با این حال در چند ماه اخیر شرکت سامسونگ در عرضه به‌موقع گوشی‌های هوشمند خود کمی تاخیر داشته و نمی‌توان خیلی زیاد به این فرضیه‌ها متکی بود. همچنین سامسونگ به‌زودی در 9 فوریه (20 بهمن) در Galaxy Unpacked از سری پرچمدار گلکسی اس 22 رونمایی خواهد کرد. اگرچه برای این رویداد اشاره‌ای به معرفی گوشی‌های میان‌رده به‌صورت هم‌زمان نشده است.

طبق اطلاعاتی که از این دو مدل در دست داریم، به نظر می‌رسد که هر دو گوشی هوشمند گلکسی A33 و گلکسی A53 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب از رتبه IP67 بهره خواهند برد. با اینکه دریافت این رتبه‌بندی برای سری گلکسی A5x مورد جدیدی نیست، اما می‌تواند جهش خوبی در ارتقای کیفیت و مقاومت ساخت گلکسی A33 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره میان‌رده‌های جدید سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر