;
coinex

جزییات تازه‌ای از مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 فاش شد

ایوان بلاس مشهور، یک‌بار دیگر در آستانه رونمایی رسمی از پرچمداران 2022 سامسونگ، عکس‌های جدید و جزییات بیشتری از سری گلکسی S22 را منتشر کرد. این‌بار هم نسخه اولترا جالب‌تر از دو گوشی دیگر است؛ اما نه فقط به خاطر مشخصات فنی متفاوت.

Galaxy S22 Ultra با گوشه‌های زاویه‌دار مربعی، پشتیبانی از قلم S Pen و درگاه مجزا برای نصب آن، قرار است جایگزینی باشد برای سری Note سامسونگ. این کمپانی سال گذشته از نسل جدید سری نوت رونمایی نکرد و به‌جای آن، برای توسعه گوشی‌های تاشوی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 تمرکز کرد.

اما درباره خبر جدید ایوان بلاس باید گفت که او این‌بار به وب‌سایت‌های دیگری دسترسی پیدا کرده و اطلاعات آن را فاش کرده است.

مشخصات سری گلکسی S22

ایوان بلاس اخیرا عکس‌هایی را از وب‌سایت ایتالیایی سامسونگ پیدا کرده که برای تبلیغ و فروش گوشی‌های Galaxy S22 Plus ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra طراحی شده و در وب‌سایت بارگذاری شدند.

جزییات تازه‌ای از مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 فاش شد

عکسی که برای تبلیغ و معرفی گلکسی اس 22 گذاشته شده، این گوشی را در ابعاد 7.6 × 146 × 70.6 میلی‌متر نشان می‌دهد. علاوه‌براین، نوشته شده که این گوشی به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن +FHD، پنل Dynamic AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است.

عکس‌های پنل پشتی گلکسی اس 22 نشان می‌دهند که این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت Space Zoom بهره می‌برد. یک سنسور 10 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی قرار دارد.

در صفحه معرفی سری گلکسی S22 ،‌ صفحه‌ای هم به تراشه اگزینوس 2200 اختصاص یافته که به فرایند 4 نانومتری تراشه و ویژگی‌‌های آن اشاره می‌کند.

در جعبه گلکسی اس 22 سامسونگ، علاوه بر گوشی، یک کابل تبدیل USB-C به USB-C و یک کلید سینی سیم‌کارت قرار دارد. باتری این دستگاه از شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند و سامسونگ مدعی شده که باتری صفر را در عرض 70 دقیقه به 100 می‌رساند.

مشخصات گلکسی S22 Plus

ایوان بلاس همچنین عکس‌هایی از گلکسی اس 22 پلاس را در صفحه‌ای از این وب‌سایت ایتالیایی پیدا کرده که نمایشگر 6.6 اینچی Dynamic AMOLED دستگاه را به رخ می‌‌کشد. این نمایشگر از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. این دستگاه در ابعاد 7.6 × 157.4 × 75.8 میلی‌متر ساخته شده که از گلکسی اس 22 بلندتر و پهن‌تر است، اما همان ضخامت را دارد.

جزییات تازه‌ای از مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 فاش شد

 

باتری این گوشی از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند. سامسونگ اعلام کرده که این قابلیت شارژ می‌تواند باتری کاملا خالی را در عرض یک ساعت کاملا شارژ کند. در جعبه گلکسی اس 22 پلاس هم خبری از آداپتور شارژر نیست و فقط کابل تبدیل و کلید سینی سیم‌کارت وجود دارد.

مشخصات گلکسی S22 Ultra

عکسی که مشاهده می‌‌کنید مربوط به سری نوت سامسونگ نیست؛ بلکه Galaxy S22 Ultra است که همراه با قلم S Pen عرضه می‌شود و در درگاه مخصوص خود روی گوشی قرار می‌گیرد. این گوشی در ابعاد 8.9 × 163.3 × 77.9 میلی‌متری ساخته شده و از هر لحاظ از دو گوشی دیگر بزرگ‌تر است.

تصاویر لو رفته از گوشی نشان می‌دهند Galaxy S22 Ultra از نمایشگر 6.8 اینچی QHD Dynamic AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. این گوشی نیز مثل دو گوشی دیگر به تراشه اگزینوس 2200 مجهز می‌شود؛ البته به غیر از مدل‌هایی که در کانادا، آمریکا و چین عرضه می‌شوند. این کشورها نسخه‌هایی از سری گلکسی S22 را دریافت می‌کنند که به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است.

جزییات تازه‌ای از مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 فاش شد

سامسونگ اعلام کرده که سیستم روی تراشه اگزینوس 2200،‌ هوشمند‌ترین تراشه‌ای است که تاکنون در دستگاه‌های گلکسی استفاده شده است.

اما در پنل پشتی و روی ماژول گلکسی اس 22 اولترا، یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی قرار گرفته و لنزهای 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو هم در کنار آن دیده می‌شوند. در نمای اصلی گوشی نیز یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی قرار دارد.

باتری اس 22 اولترا از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌‌کند و باتری صفر را در عرض یک ساعت به‌طور کامل شارژ می‌کند. خریداران این گوشی در جعبه، علاوه بر کابل تبدیل USB-C و کلید سیم‌کارت، یک قلم S Pen نیز دریافت می‌کنند.

جزییات تازه‌ای از مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 فاش شد

سامسونگ قصد دارد در رویداد 9 فوریه (20 بهمن) از سری گلکسی S22 رونمایی کند. گزارش‌های اخیری که توسط jon Prosser منتشر شده، نشان می‌دهند که عرضه نسخه اولترا تا 25 فوریه (6 اسفند) و مدل‌‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس نیز 11 مارچ (20 اسفند) عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات کلیدی سری گلکسی S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر