;
coinex

ببینید: رندرهای موتورولا اج 30 پرو دقیقا شبیه Edge X30 طراحی شدند

رندرهای موتورولا اج 30 پرو از شباهت کامل این گوشی با اج ایکس 30 خبر می‌دهند. موتورلا قصد دارد Moto Edge X30 را در بازار جهانی و هند با اسم رسمی Motorola Edge 30 Pro راه‌اندازی کند. این گوشی احتمالا تا یک ماه آینده عرضه می‌شود.

رندرهای موتورولا اج 30 پرو تفاوت زیادی با طراحی اج ایکس 30 ندارند و تنها جزییات کوچکی در آنها تغییر کرده است. تاکنون اطلاعات مختلفی درباره مشخصات این گوشی منتشر شده؛‌ اما تاریخ دقیق رونمایی و قیمت آن در بازار هند و جهان هنوز مشخص نیست.

چیزی که از آن مطمئن هستیم، این است که Motorola Edge 30 Pro با مشخصات یک گوشی رده‌‌بالا همراه است و احتمالا در بازار بهترین گوشی‌های 2022 رقابت خواهد کرد.

رندرهای موتورولا اج 30 پرو

همانطور که در تصاویر رندرهای موتورولا اج 30 پرو مشاهده می‌کنید، تفاوت زیادی در این گوشی با Edge X30 دیده نمی‌شود. سه لنز دوربین در یک ماژول بیضی شکل در پنل پشتی قرار دارند. موتورولا اج 30 پرو از طراحی سوارخ پانچ برای دوربین سلفی بهره می‌برد و حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر تخت آن وجود دارد.

ببینید: رندرهای موتورولا اج 30 پرو دقیقا شبیه Edge X30 طراحی شدند

 

در رندرهایی که پیش از این منتشر شده بودند، دیدیم که برند M موتورولا در قسمت پایین و سمت چپ پنل پشتی قرار دارد؛ اما رندرهای جدید نشان می‌‌دهند که لوگوی M، مثل Edge X30 در همان قسمت مرکزی پنل پشتی قرار گرفته است.

مشخصات موتورولا اج 30 پرو

Motorola Edge 30 Pro نسخه ریبرند شده از گوشی موتور اج ایکس 30 است که در اواخر 2021 در چین راه‌اندازی شد. بنابراین انتظار می‌رود که نسخه جهانی Edge 30 Pro از لحاظ مشخصات، شباهت زیادی به نسخه چینی داشته باشد. البته گفته می‌شود که نسخه جهانی گوشی به اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود؛ در حالیکه اسکنر اثرانگشت در موتو اج ایکس 30 در لبه گوشی قرار گرفته است.

موتو اج 30 پرو احتمالا به نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز مجهز می‌شود. برای عکاسی هم یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. در نمای جلویی نیز یک لنز 60 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است.

ببینید: رندرهای موتورولا اج 30 پرو دقیقا شبیه Edge X30 طراحی شدند

Moto Edge 30 Pro هم مثل Edge X30 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد که همراه با رم 12 گیگابایتی،‌ قدرت دستگاه را تامین می‌کند. این گوشی همچنین همراه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

اندروید 12 و MYUX 3.0 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شوند. اج 30 پرو از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ 68 وات بهره می‌برد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت موتو اج 30 پرو در دست نیست. گفته می‌شود که این گوشی در ماه فوریه کار خود را آغاز می‌کند؛‌ بنابراین احتمال اینکه در روزهای آینده اخبار بیشتری منتشر شود،‌ بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای موتورولا اج 30 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر