;
coinex

پخش زنده استقلال هوادار 15 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده استقلال هوادار 15 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده استقلال هوادار را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر ایران از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش استقلال هوادار امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال استقلال هوادار به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی استقلال هوادار را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده استقلال هوادار 15 بهمن 1400

+ساعت پخش

استقلال بالاخره بعد از جنگ با کرونا دوباره به سمت لیگ برتر آمد. استقلال صدر جدولی درحالی به مصاف با هوادار 12 جدولی می‌رود که از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 4 برد و یک مساوی شده است. استقلال حال درکنار پرسپولیس 35 امتیاز دارد، البته با بازی کمتر نسبت به این تیم. از آن طرف تیم هوادار که 14 امتیاز دارد، از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت تنها یک برد شده است و از چهار بازی دیگر 2 باخت و مساوی داشته است.

پخش زنده استقلال هوادار 15 بهمن 1400
پخش زنده استقلال هوادار, پخش زنده استقلال, پخش زنده فوتبال, پخش زنده استقلال هوادار 15 بهمن 1400, پخش زنده بازی استقلال هوادار 15 بهمن 1400, پخش زنده بازی استقلال هوادار 15 بهمن 1400, پخش زنده فوتبال استقلال هوادار 15 بهمن 1400, پخش زنده فوتبال استقلال هوادار 15 بهمن 1400, ساعت پخش بازی استقلال هوادار 15 بهمن 1400, ساعت پخش فوتبال استقلال هوادار 15 بهمن 1400,

حال باید ببینیم که بعد از همه گیری کرونا در اردو آبی‌ها این تیم بعد از دو هفته چگونه بر‌می‌گردد و آیا هنوز‌هم میتواند روند بدون باخت خود را ادامه دهد؟ البته استقلال باید حواسش را جعم کند چون هوادار عنایتی سرحال‌تر از هر وقت دیگر است.

ساعت بازی دو تیم استقلال و هوادار نیز 22:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده استقلال هوادار 15 بهمن 1400 از اسپورتیم

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر