;
coinex

میان‌رده جدید وان پلاس در راه است؛‌ OnePlus Nord CE 2 Lite

پیش از این اخباری درباره OnePlus Nord CE 2 شنیده بودیم؛‌ اما این اولین‌بار است که جزییاتی از گوشی OnePlus Nord CE 2 Lite به گوش می‌رسد. یکی از منابع آگاه و معتبر اخیرا جزییاتی از مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

افشاگر معروف، OnLeaks اعلام کرده است که وان پلاس قصد دارد نسخه‌ای از وان پلاس Noerd CE 2 را با نام OnePlus Nord CE 2 Lite در هند راه‌اندازی کند. او همچنین با Smartprix همکاری کرده و برخی از مشخصات این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات OnePlus Nord CE 2 Lite

این افشاگر اعلام کرده است که گوشی جدید وان پلاس به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 695 با قابلیت پشتیبانی از 5G مجهز می‌شود. این همان تراشه‌ای است که در بسیاری از میان‌رده‌های بازار هند مثل ردمی نوت 11 پرو 5 جی قرار دارد.

میان‌رده جدید وان پلاس در راه است؛‌ OnePlus Nord CE 2 Lite

وان پلاس Nord CE 2 Lite احتمالا به نمایشگر 6.59 اینچی FHD مجهز می‌شود که از رفرش ریت بالا پشتیبانی می‌کند. پنل نمایشگر گوشی هم یکی از گزینه‌های LCD یا AMOLED خواهد بود.

تنظیمات دوربین اصلی در پنل پشتی را یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه 2 سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر تشکیل می‌دهند. اما در نمای جلویی گوشی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره نسخه اندروید و سیستم‌عامل این گوشی در دست نیست؛ اما از آنجاییکه وان پلاس CE 2 به رابط کاربری OxygenOS 12 و اندروید 12 مجهز شده،‌ می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه Lite نیز با همین سیستم نرم‌افزاری راه‌اندازی می‌شود.

از دیگر مشخصات OnePlus Nord CE 2 Lite باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالا همراه با وان پلاس Nord CE 2 در 11 فوریه (22 بهمن) رسما رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص OnePlus Nord CE 2 Lite چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر