;
coinex

پخش زنده رئال مادرید گرانادا 17 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید گرانادا 17 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده رئال مادرید گرانادا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اسپانیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده رئال مادرید گرانادا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال رئال مادرید گرانادا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی رئال مادرید گرانادا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده رئال مادرید گرانادا 17 بهمن 1400

+ساعت پخش

رئال مادرید صدر جدولی درحالی به مصاف با گرانادا شانزدهم جدولی می‌رود که از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 2 برد و 2 مساوی با یک باخت شده است. شاگردان آنجلوتی حال 50 امتیاز دارند. از آن طرف گرانادا از پنج بازی گذشته خود فقط یکی را برده است و از چهار بازی دیگر نیز 2 مساوی و 2 باخت دارد.

پخش زنده رئال مادرید گرانادا 17 بهمن 1400

احتمال برد هر دو تیم نیز در این بازی نسبت به آمار و ارقام به دست آمده به این گونه است که: رئال با احتمال برد 77 درصدی و گرانادا با احتمال برد 8 درصدی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. 15 درصد نیز احتمال مساوی در این بازی وجود دارد.

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید گرانادا نیز 23:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده رئال مادرید گرانادا 17 بهمن 1400 از Real Madrid TV

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر