;
coinex

عکس رسمی Vivo NEX 5 منتشر شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

عکس رسمی Vivo NEX 5 منتشر شده و همین موضوع نشان می‌دهد که این گوشی به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند. قبلا اعلام شده بود که ویوو NEX 5 در یکی از روزهای ماه فوریه رونمایی می‌شود.

این روزها اخباری زیادی از ویوو NEX 5 به گوش می‌رسد. اخیرا رندرهایی از این گوشی منتشر شده که طراحی احتمالی گوشی را فاش کردند. اما امروز، خبری از سمت منابع آگاه منتشر شده که عکس رسمی Vivo NEX 5 را همراه با تاریخ احتمالی رونمایی گوشی فاش کرده است.

عکس رسمی Vivo NEX 5

عکس رسمی Vivo NEX 5 توسط یکی از افشاگرها در توییتر به اشتراک گذاشته شده است؛ اما همانطور که مشاهده می‌کنید، بیشتر به پوستر رسمی شرکت شباهت دارد تا عکس لو رفته. تاریخ احتمالی رونمایی هم در پایین عکس دیده می‌شود که ماه دوم (فوریه)‌ از سال 2022 را نشان می‌دهد.

عکس رسمی Vivo NEX 5 منتشر شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

عکس رسمی Vivo NEX 5 نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ سفید عرضه می‌شود. علاوه بر این، طراحی پانچ و نمایشگر خمیده در حاشیه‌های سمت راست و چپ هم در این عکس به‌خوبی قابل مشاهده است. این طراحی با شایعاتی که پیش از این درباره ویوو نکس 5 شنیده بودیم، مطابق نیست.

قبلا گفته شده بود که نمایشگر این گوشی در هر چهار طرف حاشیه کمی خمیدگی دارد، ‌نه فقط در حاشیه‌های سمت راست و چپ. البته با توجه به در نظر داشتن بزرگی پنل نمایشگر، این سبک طراحی نه تنها بد نیست؛ بلکه ظاهر خوبی هم دارد.

یکی از نکات قابل توجه در عکس رسمی Vivo NEX 5 ، برند Zeiss است که تنظیمات سیستم دوربین گوشی را بر عهده دارد. این گوشی به چهار لنز دوربین مجهز می‌شود. گفته می‌شود که لنز چهارم از نوع لنز پریسکوپ بوده و لنز اصلی آن هم 50 مگاپیکسلی Samsung GN1 است.

عکس رسمی Vivo NEX 5 منتشر شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

مشخصات ویوو NEX 5

این گوشی احتمالا همراه با نمایشگر 7 یا 6.78 اینچی از نوع پنل E5 AMOLED عرضه می‌شود که از رزولوشن QHD برخوردار است. انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شود. این باتری از شارژ سریع 80 وات و شارژ بی‌سیم 40 یا 50 وات پشتیبانی می‌کند.

ویوو نکس 5 احتمالا در سه مدل راه‌اندازی می‌شود:

  • رم 8 همراه با حافظه 256 گیگابایتی
  • رم 12 همراه با حافظه 256 گیگابایتی
  • رم 12 همراه با حافظه 512 گیگابایتی

گفته می‌شود که این گوشی در رنگ‌های خاکستری، مشکی، آبی و سفید به بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عکس رسمی Vivo NEX 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر